Now Reading
Αντιμετώπισε αποτελεσματικά με εύκολους τρόπους όλους όσους σου φωνάζουν

Αντιμετώπισε αποτελεσματικά με εύκολους τρόπους όλους όσους σου φωνάζουν

Avatar photo

Άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο όλοι έχουμε έρθει αντιμέτωποι στη ζωή μας με ανθρώπους που φωνάζουν γενικά ή μας φωνάζουν, επίσης σίγουρα όλοι κάποια στιγμή στη ζωή μας – όσο και αν ντρεπόμαστε για αυτό- έχουμε φωνάξει σε κάποιον. Έχεις αναρωτηθεί όμως πως θα μπορούσες να αντιμετωπίσεις κάποιον που σου φωνάζει;

Πιστεύω ότι είναι πολύ χρήσιμο να γνωρίζεις πώς να αντιμετωπίσεις κάποιον που σου φωνάζει, αφού υπάρχουν πολλοί δύσκολοι ή και απίθανοι άνθρωποι εκεί έξω που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να είναι αγενείς με τους γύρω τους.  

Αυτή η κατάσταση μπορεί να είναι εξαιρετικά δυσάρεστη, ειδικά αν το άτομο που σου φωνάζει είναι κάποιος που σε ενδιαφέρει πολύ, όπως ένα μέλος της οικογένειας, ένας από τους φίλους σου ή ακόμα και το έτερον σου ήμισυ. Ανεξάρτητα από το τι έκανες και αναστάτωσες τόσο πολύ το άλλο άτομο, πιστεύω ότι οι φωνές δεν δικαιολογούνται και ότι μπορείς να μάθεις πώς να επιλύεις μια σύγκρουση με το να είσαι πιο δυναμικοί. 

Η Τέιλορ Σουίφτ είχε απόλυτο δίκιο όταν είπε ότι «Αν φωνάζεις, είσαι αυτός που έχει χάσει τον έλεγχο της συζήτησης». Ακολουθούν, λοιπόν, μερικές αρκετά χρήσιμες συμβουλές για το πώς να αντιμετωπίσεις κάποιον που σου φωνάζει, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις ψύχραιμη προκειμένου να λύσεις τη σύγκρουση σε χρόνο μηδέν.  

  1. Μην πεις τίποτα

Μια από τις καλύτερες συμβουλές που θα μπορούσα να σου δώσω για το πώς να αντιμετωπίσεις κάποιον που σου φωνάζει είναι να σε συμβουλεύσω να προσπαθήσεις απλώς να παραμείνεις ήρεμη και να μην πεις τίποτα. Κοίταξε αυτό το άτομο που σου φωνάζει κατευθείαν στα μάτια και απλά κάθισε εκεί σε απόλυτη σιωπή, προκειμένου να του δείξεις πόσο πολύ σε ενοχλεί η συμπεριφορά του και πόσο προσβλητική είναι. Θα παρατηρήσουν τη στάση σου και απλά θα ξεθυμάνουν και θα συνειδητοποιήσουν ότι ο τρόπος που προσεγγίζουν αυτή την κατάσταση είναι στην πραγματικότητα λάθος. 

  1. Εξήγησε του γιατί η συμπεριφορά του σε ενοχλεί

Ξέρω ότι μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να παραμείνεις ήρεμη όταν κάποιος σου φωνάζει, αλλά είναι απαραίτητο να το κάνεις για να μπορέσεις να εξηγήσεις στο άλλο άτομο γιατί η συμπεριφορά του σε ενοχλεί. Θα μπορούσες να του πεις πόσο δύσκολο είναι να συγκεντρωθείς σε αυτά που λέει αν φωνάζει, επειδή δεν είσαι σε θέση να συγκεντρωθείς και να καταλάβεις το νόημα των λόγων του. Ίσως με αυτόν τον τρόπο να καταλάβει ότι αυτό που κάνει είναι λάθος και ίσως ζητήσει και συγγνώμη για την ανάρμοστη συμπεριφορά του. 

3 Ακούμπησε τον\ την  

Λοιπόν, αυτό λειτουργεί μόνο αν είστε κοντά σε αυτό το άτομο, γιατί αν εσείς οι δύο είστε σχεδόν εντελώς ξένοι, μπορεί να παρερμηνεύσει τη συμπεριφορά σου ως ανάρμοστη ή ακόμα και εχθρική. Οπότε, να είσαι προσεκτική σε ποιον το κάνεις αυτό! Αν είναι ένας από τους φίλους σου ή ο σύντροφος σου, μπορείς να προσπαθήσεις να αγγίξεις απαλά το πρόσωπό του, γιατί με αυτόν τον τρόπο θα του δείξεις πόσο πολύ νοιάζεσαι γι’ αυτόν και πόσο σημαντικός είναι για σένα. 

Αν δεν είναι τόσο κοντά σου, τότε θα μπορούσες να δοκιμάσεις να αγγίξεις το χέρι του ως μια φιλική χειρονομία ή μια κίνηση καλής θέλησης. Αυτό το τέχνασμα πιάνει πάντα, αφού είναι μάλλον δύσκολο να φωνάξεις σε κάποιον που είναι φιλικός και ευγενικός μαζί σου ή σε κάποιον που σου δείχνει πόσο σημαντικός είσαι γι’ αυτόν. 

  1. Φύγε

Όταν κάποιος σου φωνάζει, ένα από τα πιο απλά και αποτελεσματικά πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι απλά να απομακρυνθείς και να δείξεις σε αυτό το άτομο πόσο πολύ σε ενοχλεί η συμπεριφορά του. Φυσικά, δεν μπορείς να το κάνεις αυτό αν το άτομο που σου φωνάζει είναι ένας από τους γονείς σου, το έτερον ήμισυ ή το αφεντικό σου, γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να φανείς ασεβείς και να τον κάνεις να θυμώσει ακόμα περισσότερο. Από την άλλη πλευρά, απομακρυνόμενη, θα δώσεις στο άλλο άτομο λίγο χρόνο να ηρεμήσει και να επανεκτιμήσει την κατάσταση. Απλώς πρόσεξε να μην πληγώσεις τα συναισθήματά του αν επιλέξεις να κάνεις κάτι τέτοιο. 

 

  1. Ζήτησε του να σταματήσει

Ένας άλλος πολύ εύκολος τρόπος για να εκτονώσεις έναν φωνακλά είναι απλά να του ζητήσεις να σταματήσει, λέγοντάς του ότι σε κάνει να αισθάνεσαι άβολα και ότι δεν μπορείς να δώσεις σημασία σε αυτά που λέει. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να μην έχουν καν επίγνωση του τρόπου με τον οποίο συμπεριφέρονται. Το μόνο που θα τους βοηθήσει είναι να συνειδητοποιήσουν ότι η συμπεριφορά τους είναι ακατάλληλη και ότι, ακόμη και αν είναι αναστατωμένοι ή θυμωμένοι, θα πρέπει να ελέγχουν την ψυχραιμία τους και να συμπεριφέρονται με πιο διεκδικητικό τρόπο.  

  1. Μίλησε μαλάκα

Ξέρω ότι αυτό μπορεί να φαίνεται λίγο ανόητο, αλλά σε διαβεβαιώνω ότι πραγματικά λειτουργεί. Προφανώς, πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι αν μιλάς πολύ απαλά όταν κάποιος σου φωνάζει, ακόμα και σε σημείο που να σου ζητάει να μιλήσεις λίγο πιο δυνατά, θα αποσπάσεις την προσοχή του από τις φωνές του, γιατί συμβαίνει κάτι άλλο που τον ενοχλεί ή τον αγχώνει. Θα στρέψει την προσοχή του στη συζήτησή μεταξύ σας, επειδή θα προσπαθήσει να καταλάβει το νόημα των λεγομένων σου, και αυτό μπορεί να τον κάνει να ηρεμήσει και να χρησιμοποιήσει σωστό τόνο φωνής. 

  1. Μην αντιμιλάς

Ξέρω πόσο δελεαστικό μπορεί να είναι αυτό μερικές φορές, ειδικά όταν κάποιος σου φωνάζει, αλλά προσπάθησε να ελέγξεις τις παρορμήσεις σου και μην αντιμιλήσεις στον άλλον, γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να τον κάνεις να θυμώσει περισσότερο και να μην ακούσει καν τι έχεις να πεις. Απλά κράτησε τα σχόλιά για τον εαυτό σου και αναζήτησε άλλους τρόπους για να αντιμετωπίσεις την κατάσταση αυτή. 

Είναι πολύ δύσκολο μερικές φορές να συγκρατηθείς όταν έχεις να κάνεις με κάποιον που σου φωνάζει, αλλά δεν είναι αδύνατο. Με λίγη εξάσκηση και με πολλή υπομονή, θα μάθεις πώς να συμπεριφέρεσαι με πιο διεκδικητικό τρόπο και πώς να ελέγχεις την ψυχραιμία σου σε κάθε κατάσταση, ώστε να μην πληγώνεις τα συναισθήματα κανενός.  

Διάβασε επίσης:

Το να είσαι μόνη ή δυστυχισμένη μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση του σώματός σου

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας αυτή η επίδραση βρέθηκε να είναι ισχυρότερη από εκείνες του βιολογικού φύλου, της περιοχής διαβίωσης, της οικογενειακής κατάστασης και άλλης «κακής συνήθειας» όπως του καπνίσματος για παράδειγμα. Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο Aging.

Μελέτες βιολογικής γήρανσης δείχνουν ότι οι άνθρωποι δε γερνούν με τον ίδιο ρυθμό

Ένας βραδύτερος ρυθμός βιολογικής γήρανσης σχετίζεται με καλύτερη υγεία σε σύγκριση με τους συνομηλίκους με την ίδια χρονολογική ηλικία, ηλικία που καθορίζεται από την ημερομηνία γέννησης.

Για να μελετήσουν τον ρυθμό της γήρανσης, οι επιστήμονες έχουν αναπτύξει τα λεγόμενα «ρολόγια γήρανσης» . Τι είναι αυτά; Μαθηματικά μοντέλα που επιτρέπουν τη μέτρηση της βιολογικής μας ηλικίας. Αυτά τα ρολόγια συνδυάζουν δεδομένα για διάφορες παραμέτρους υγείας και ιατρικές καταστάσεις για να παράγουν προβλέψεις για τη βιολογική ηλικία. Τον τελευταίο καιρό, οι επιστήμονες άρχισαν να αναπτύσσουν ρολόγια γήρανσης με τη βοήθεια αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης και αυτό με τη σειρά του θα ανοίξει τον δρόμο για τη δημιουργία νέων φαρμάκων. Μελέτες που χρησιμοποιούν ρολόγια γήρανσης έχουν μέχρι στιγμής βρει τρόπους για να επηρεάσουν τη βιολογική γήρανση μέσω της άσκησης, της διατροφής και των συμπληρωμάτων διατροφής. Υπάρχουν επίσης ορισμένες χημικές ενώσεις που υπόσχονται πολλά σε αυτόν τον τομέα. Αντίθετα, η επίδραση των ψυχολογικών παραγόντων στη γήρανση δεν έχει μελετηθεί πολύ, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετές ψυχολογικές θεωρίες που υποστηρίζουν την επίδραση διαφόρων ψυχολογικών παραγόντων στη γήρανση.

Διάβασε τη συνέχεια του άρθρου ΕΔΩ

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top