Now Reading
Οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να συνέλθεις από το hangover

Οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να συνέλθεις από το hangover

Avatar photo

Τρόφιμα που θα σου δώσουν τις κατάλληλες βιταμίνες ώστε να μπορέσεις να ανακουφιστείς σχετικά γρήγορα από το hangover.

Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να έχει κάποιες οδυνηρές συνέπειες το επόμενο πρωί. Το hangover μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο, ναυτία, εξάντληση και πολλά άλλα. Συχνά αυτά τα συμπτώματα συνδυάζονται με το να μείνουμε ξύπνιοι μέχρι αργά, να είμαστε σε θορυβώδη χώρο ή να καταναλώνουμε υπερβολική ζάχαρη.

«Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να νιώσουμε hangover ύστερα από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ», λέει η Kylene Bogden RDN, Πρέσβης Pureboost και συνιδρυτής του FWDfuel.. «Η πρόσληψη αλκοόλ, ειδικά χωρίς επαρκή διατροφή, μπορεί να προκαλέσει πτώση του σακχάρου στο αίμα μας, αφήνοντάς μας να νιώθουμε κούραση και ναυτία. Επιπλέον, καθώς το συκώτι και τα νεφρά μας εργάζονται σκληρά για να μεταβολίσουν το αλκοόλ, τείνουμε να χρησιμοποιούμε περισσότερο την τουαλέτα, οδηγώντας σε αφυδάτωση. Τέλος, το αλκοόλ μειώνει την κένωση του στομάχου και αυξάνει το οξύ του στομάχου, το οποίο μπορεί επίσης να οδηγήσει σε γαστρεντερικές διαταραχές».

Αν και δεν υπάρχει μαγική θεραπεία για το hangover αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες τροφές που αποδεδειγμένα βοηθούν στην ανακούφιση αυτών των δυσάρεστων συμπτωμάτων: 

Κοτόπουλο ή ψάρι ψητό ή ψητό
«Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι σημαντικό να τρώμε ένα γεύμα με άφθονη πρωτεΐνη και λίπος πριν, ή τουλάχιστον κατά τη διάρκεια του χρόνου που καταναλώνουμε αλκοόλ, ειδικά αν είναι περισσότερα από ένα ποτά, επειδή αυτό θα διατηρήσει το σάκχαρο στο αίμα σταθερό», λέει η Bogden.

Νερό καρύδας
Θέλεις να ενυδατωθείς πριν, μετά και κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης όπου θα υπάρχει ανεξέλεγκτη αλκοόλ. «Κατανάλωσε ένα ρόφημα πλούσιο σε ηλεκτρολύτες», λέει ο Bogden. «Αυτό μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στη μείωση της σοβαρότητας των συμπτωμάτων». Κατευθείαν στα ράφια των σούπερ μάρκετ, μπορείς να προμηθευτείτε αθλητικά ποτά πλούσια σε ηλεκτρολύτες όπως το Gatorade, το Pedialyte ή νερό καρύδας , όπως το Vita Coco. Εάν δεν σου αρέσει η γεύση ή χρειάζεσαι περισσότερη ενέργεια, δοκίμασε να αναμίξεις νερό καρύδας σε ένα smoothie.

Βούτυρο φρούτων και ξηρών καρπών
«Εστίασε σε μικρότερα, ελαφρύτερα γεύματα όλη την ημέρα», προτείνει η Bogden. «Για παράδειγμα, μην φάτε ένα μήλο μόνο του, βούτηξέ το σε φυστικοβούτυρο». Οποιοδήποτε βούτυρο φρούτων και ξηρών καρπών θα λειτουργήσει ως ένα ικανοποιητικό μίνι γεύμα ή σνακ. Δοκίμασε μπανάνες με βούτυρο αμυγδάλου, φράουλες με βούτυρο κάσιους ή αχλάδια με βούτυρο ηλιόσπορου.

Τζίντζερ
Γνωστό για τις θεραπευτικές του ιδιότητες, το φρέσκο ​​τζίντζερ , εμποτισμένο ως τσάι με τζίντζερ ή συστατικό σε ένα πιάτο όπως το μοσχαρίσιο κρέας τζίντζερ ή η σούπα κοτόπουλου τζίντζερ με λαχανικά , μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από το hangover. «Το τζίντζερ μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από αυτή τη ναυτία», λέει η διατροφολόγος Rachel Binkley , LD.

Πατάτες φούρνου
Παρόλο που μπορεί να λαχταράς τηγανητό φαστ φουντ όταν έχεις όρεξη, είναι καλύτερο να το αποφύγεις. «Ίσως είναι καλύτερο να αποφεύγεις τα πικάντικα ή τηγανητά φαγητά όταν είσαι πεινασμένοι», λέει η Binkley. «Αυτά είναι πιο πιθανό να διαταράξουν το πεπτικό σας σύστημα». Αντίθετα δοκίμασε κάτι τραγανό ψήνοντας τηγανητές πατάτες στο φούρνο ή στη φριτέζα αέρα.

Συκώτι
Το συκώτι πουλερικών είναι γεμάτο με βιταμίνη Β και πρωτεΐνες, δύο θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για την αντιμετώπιση του hangover. «Θέλουμε να επικεντρωθούμε στην αναπλήρωση των θρεπτικών συστατικών που χάθηκαν και όσων χρησιμοποίησε το σώμα μας στη διαδικασία για να μεταβολίσει το αλκοόλ», λέει η Bodgen. «Τα βασικά συστατικά είναι άφθονες πρωτεΐνες, βιταμίνες Β και ηλεκτρολύτες».

Αυγά
Υπάρχει λόγος που ένα μεγάλο brunch είναι το κλασικό «φάρμακο» για το hangover! Αλλά στο brunch, προτίμησε το αλμυρό από το γλυκό. «Το μεγαλύτερο κλειδί είναι να αποφεύγεις τη ζάχαρη και τα τηγανητά τρόφιμα», λέει η Bodgen. «Η ραφιναρισμένη ζάχαρη θα εμποδίσει περαιτέρω την ανισορροπία του σακχάρου στο αίμα που προκύπτει όταν νιώθουμε μαγκιά και τα τηγανητά τρόφιμα καθυστερούν το γαστρικό άδειασμα, ένα άλλο ζήτημα που αντιμετωπίζει το σώμα μας καθώς εργάζεται για να επανέλθει σε καλό δρόμο», πρόσθεσε.

Πώς να απολαύσεις το εορταστικό τραπέζι χωρίς ενοχές, συμφώνα με διατροφολόγο

Τα Χριστούγεννα είναι μια περίοδος εορταστικού κλίματος, αλλά επίσης τείνει να είναι περίοδος καταχρήσεων, όσον αφορά στην υπερκατανάλωση φαγητού και ιδίως, πυκνών θερμιδικών τροφίμων. Πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν να ακολουθούν ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής με αποτέλεσμα με τη παραμικρή υπέρβαση να νιώθουν τύψεις και ενοχές, και στο τέλος να οδηγούνται σε επεισόδια υπερφαγίας.

Από την άλλη, αρκετοί επιλέγουν να παραμερίζουν τις διατροφικές τους συνήθειες και ενδίδουν ασύστολα στις χριστουγεννιάτικες λιχουδιές. Οι ακραίες συμπεριφορές δεν αποτέλεσαν ποτέ σωστή λύση.

Έτσι, λοιπόν, συστήνουμε να διατηρήσεις την ισορροπία στις διατροφικές σου συνήθειες κατά τη διάρκεια των  εορταστικών ημερών. Επειδή στην «χρωματική παλέτα» της διατροφής υπάρχει και το γκρι εκτός από το μαύρο κι άσπρο, δες παρακάτω μερικές συμβουλές που προτείνουμε, ώστε να απολαύσεις χωρίς ενοχές αυτές τις γιορτινές ημέρες με τους φίλους και την οικογένειά σου, χωρίς να ξεφύγεις τελείως από το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθείς τον υπόλοιπο καιρό.

Διάβασε τη συνέχεια ΕΔΩ. 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Παιδί που κλαίει
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ψυγειο τροφιμα





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top