Now Reading
Φτιάξε μόνη σου γιαούρτι με μόνο 2 υλικά

Φτιάξε μόνη σου γιαούρτι με μόνο 2 υλικά

Avatar photo

Αν σου αρέσει το γιαούρτι μπορείς να το φτιάξεις στο σπίτι σου.

Πολλές από εμάς έχουμε ξεκινήσει, από την εποχή που βρισκόμασταν καραντίνα, δημιουργικές, μαγειρικές προσπάθειες. Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το δικό μας σπιτικό ψωμί, ζυμάρια για πίτσες και ο κατάλογος μεγάλωνε όσο καθόμασταν μέσα. Αν συνεχίζεις να ασχολείσαι με νέα μαγειρικά «ταξίδια», μπορείς να δοκιμάσεις να φτιάξεις το δικό σου γιαούρτι.

Το να φτιάξεις το δικό σου γιαούρτι στο σπίτι είναι πραγματικά πολύ εύκολο, και κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι πιο υγιεινό από το να τρως γιαούρτι αγορασμένο από super market, αφού μόλις το έχεις παράξει και είναι φρεσκοζυμωμένο. Τα προβιοτικά βακτήρια σε ένα φρεσκοφτιαγμένο γιαούρτι λέγεται ότι είναι πιο ενεργά. Επίσης, τα προβιοτικά τρόφιμα λέγεται ότι βοηθούν στην ενίσχυση της ανοσίας, της υγείας του δέρματος και πολλά άλλα!

Η απλότητα στα υλικά και στην εκτέλεση

Για να φτιάξεις το δικό σου γιαούρτι, το μόνο που χρειάζεσαι είναι δύο συστατικά: γάλα και κανονικό γιαούρτι από κατάστημα, το οποίο θα χρησιμοποιήσεις για τη ζύμωση. Η διαδικασία είναι επίσης εξαιρετικά εύκολη. Μόλις βράσει το γάλα και προστεθεί το γιαούρτι, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το αφήσεις να δράσει για μερικές ώρες και το γιαούρτι σου είναι έτοιμο!

Συστατικά

1, 8 lt γάλα (χρησιμοποίησε πλήρες γάλα για μια πιο κρεμώδη υφή, ενώ γάλα με χαμηλά λιπαρά για μια πιο αραιή υφή)
1/2 φλιτζάνι απλό, μη ζαχαρούχο γιαούρτι, που να έχει στην ετικέτα του «ζωντανές ενεργές καλλιέργειες»

Οδηγίες

Σε μια ατσάλινη κατσαρόλα ή σε μια γάστρα 3 λίτρων, ζέστανε το γάλα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά μέχρι λίγο πριν από το σημείο βρασμού. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα θερμόμετρο καραμέλας για να το μετρήσεις και πρέπει να είναι περίπου στους 93 βαθμούς Κελσίου.
Άφησε το γάλα να κρυώσει αρκετά ώστε να είναι χλιαρό ή ζεστό στην αφή, περίπου 46 βαθμοί Κελσίου, ανακατεύοντας περιστασιακά με ένα κουτάλι για να μη σχηματιστεί μεμβράνη. Αν σχηματιστεί, μπορείς απλά να την αφαιρέσεις.
Σε ένα μπολ, ανακάτεψε το γιαούρτι με ένα φλιτζάνι από το ζεστό γάλα και χτύπησε το με σύρμα μέχρι να γίνει λείο.
Ξεκίνα να χτυπάς απαλά το ζεστό γάλα στην κατσαρόλα και στη συνέχεια ρίξε σιγά-σιγά μέσα το μείγμα γάλακτος και γιαουρτιού. Χτύπησε το μέχρι να γίνει λείο.

Σκέπασε την κατσαρόλα και τύλιξε την με πετσέτες κουζίνας. Αυτό θα διατηρήσει τη θερμοκρασία του γάλακτος ζεστή, ώστε να μπορέσει να ζυμωθεί.
Τοποθέτησε την κατσαρόλα τυλιγμένη με τις πετσέτες στο φούρνο για όλη τη διάρκεια της ζύμωσης. Το πόσο καιρό θα το αφήσεις να ζυμωθεί εξαρτάται από τις γευστικές σου προτιμήσεις. Αν προτιμάς μια πιο ήπια γεύση, μπορεί να θέλεις το γιαούρτι σου να ζυμωθεί μόνο για περίπου 4 ώρες, αλλά για πιο πικρή γεύση και πιο κρεμώδη υφή, μπορείς να το αφήσεις μέχρι και όλη τη νύχτα και όχι για περισσότερο από 10 ώρες.

Μην ανακατεύεις το γιαούρτι σου κατά τη διάρκεια της ζύμωσης. Αν είναι η πρώτη φορά που φτιάχνεις γιαούρτι, έλεγξε τη γεύση και τη σύσταση στις 4 ώρες και αποφάσισε αν θέλεις να το αφήσεις να μείνει για περισσότερο χρόνο.
Μόλις τελειώσει η ζύμωση, μπορεί να παρατηρήσεις λίγο νερό να επιπλέει στην επιφάνεια. Μπορείς είτε να το στραγγίξεις από την κορυφή, είτε να το ανακατέψεις με σύρμα.

Βάλε το γιαούρτι σε ένα δοχείο αποθήκευσης, τοποθέτησε το στο ψυγείο και άφησε το να κρυώσει πριν το απολαύσεις.

Και με το γιαούρτι που θα φτιάξεις, φτιάξε γιαουρτόψωμο!

Αν και η πρόσληψη πρωτεΐνης πρέπει να εξατομικεύεται ανάλογα με τον σωματότυπο και τα επίπεδα δραστηριότητάς μας, η Brierley Horton, MS, RD, συν-διοργανώτρια και συν-δημιουργός του podcast Happy Eating, λέει ότι υπάρχει άφθονη έρευνα που υποστηρίζει το γεγονός ότι 30 γραμμάρια πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα είναι ένας υγιής στόχος για τη διατήρηση υγιούς μυϊκής μάζας. Επιπλέον, όταν ξεκινάς τη μέρα σου με ένα πλούσιο σε πρωτεΐνες πρωινό, αυτό θα σε βοηθήσει να κρατήσεις τις ενεργειακές πτώσεις μακριά, ώστε να μπορείς πραγματικά να ολοκληρώσεις τη λίστα με τις δουλειές σου.

Η ιδιοφυής συνταγή για ψητό γιαούρτι της μπλόγκερ τροφίμων και δημιουργού συνταγών Rachel Mansfield, η οποία συνδυάζει γιαούρτι γεμάτο πρωτεΐνες, αυγά, αλεύρι αμυγδάλου, μούρα και σιρόπι σφενδάμου για ένα γλυκό και ικανοποιητικό ξεκίνημα της ημέρας. Σε συνδυασμό με ένα ρόφημα καφέ υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες και λίγο τοστ με βούτυρο καρυδιών σε ψωμί υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, έχεις ένα ολοκληρωμένο πρωινό που θα λατρέψουν όλες οι ηλικίες.

Διάβασε εδώ τη συνταγή!

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πατάτα στο πιάτο





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top