Now Reading
Βιοτίνη: Τι είναι και γιατί αποτελεί το μαγικό κλειδί για την ομορφιά σου

Βιοτίνη: Τι είναι και γιατί αποτελεί το μαγικό κλειδί για την ομορφιά σου

Avatar photo

Κάθε τόσο, γίνονται γνωστοί συγκεκριμένοι ισχυρισμοί σχετικά μια λιγότερο γνωστή βιταμίνη ή μέταλλο και που στη συνέχεια αρχίζει να γίνεται τάση.

Μέσα στα πολυάριθμα παραδείγματα που υπάρχουν, περιλαμβάνουν και την τρέλα του κολλαγόνου στο όνομα της υγείας του δέρματος ή όταν η κερατίνη είχε τη στιγμή της στο προσκήνιο για τα οφέλη της στην υγεία των μαλλιών.  

Ένα άλλο θρεπτικό συστατικό που κεντρίζει την περιέργεια των ανθρώπων είναι η βιοτίνη, ειδικά για το ρόλο της στην υγεία των μαλλιών, των νυχιών και του δέρματος. Εδώ θα εξηγήσουμε τι είναι η βιοτίνη, τι κάνει και τους καλύτερους τρόπους για να καλύψετε τις ανάγκες σoy. 

Τι είναι η βιοτίνη; 

Η βιοτίνη είναι στην πραγματικότητα ένα άλλο όνομα για έναν τύπο βιταμίνης. Είναι μία από τις πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β και αναφέρεται επίσης ως βιταμίνη Β7. Είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη που αποτελείται από πέντε συγκεκριμένους τύπους ενζύμων που είναι ζωτικής σημασίας για τη διάσπαση των λιπών, των υδατανθράκων και των πρωτεϊνών στο σώμα. Αυτά τα ένζυμα βοηθούν επίσης στη ρύθμιση των σημάτων που στέλνονται μεταξύ των κυττάρων και της δραστηριότητας των γονιδίων. Η περισσότερη διαιτητική βιοτίνη είναι συνδεδεμένη με την πρωτεΐνη των τροφίμων, αλλά μπορεί επίσης να βρεθεί σε ελεύθερη μορφή στο σώμα η περισσότερη βιοτίνη αποθηκεύεται στο ήπαρ.

Γιατί χρειαζόμαστε βιοτίνη; 

Τώρα, λοιπόν, που ξέρουμε τι είναι, σε τι χρησιμεύει η βιοτίνη; Μαζί με τη βιταμίνη Α, η βιοτίνη συμβάλλει στην τόνωση της παραγωγής κερατίνης, η οποία είναι ένα μείγμα πρωτεϊνών που βελτιώνει τη δύναμη και την υγεία των μαλλιών και των νυχιών. Η μη επαρκής πρόσληψη βιοτίνης μπορεί να οδηγήσει σε αραίωση των μαλλιών, δερματικά εξανθήματα, επιπεφυκίτιδα, εύθραυστα νύχια και ακόμη και σε ορισμένα νευρολογικά προβλήματα, όπως κατάθλιψη ή επίμονη κόπωση. Αυτά τα συμπτώματα τείνουν να εμφανίζονται σταδιακά. 

Ποια είναι τα οφέλη της βιοτίνης για την υγεία; 

Δεδομένου ότι η βιοτίνη χρησιμοποιείται για τη διατήρηση ισχυρών και υγιών νυχιών, δέρματος και μαλλιών, θα σκεφτόσουν ότι η προσθήκη περισσότερης βιοτίνης θα έκανε τα μαλλιά, τα νύχια και το δέρμα ακόμη πιο δυνατά και υγιή, σωστά; Όχι απαραίτητα. Υπάρχουν μόνο λίγα στοιχεία σχετικά με τις επιδράσεις της συμπληρωματικής χορήγησης βιοτίνης, αλλά η έρευνα επιβεβαιώνει ότι μπορεί να προσφέρει κάποια οφέλη. 

Τα οφέλη για τα μαλλιά και τα νύχια 

Μεγάλο μέρος της έρευνας γύρω από την επίδραση της βιοτίνης στην υγεία των μαλλιών και των νυχιών έγινε τη δεκαετία του 1990. Μια μικρή παλαιότερη μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η συμπληρωματική χορήγηση βιοτίνης αύξησε το πάχος των νυχιών κατά 25%. Μια πιο πρόσφατη μελέτη του 2017 εξέτασε 18 αναφερόμενες περιπτώσεις χρήσης βιοτίνης για την υγεία των μαλλιών και των νυχιών. Όλες οι περιπτώσεις έδειξαν κλινική βελτίωση στην υγεία των μαλλιών και των νυχιών μετά τη λήψη συμπληρωματικής βιοτίνης. Ωστόσο, οι συγγραφείς της μελέτης διευκρίνισαν ότι η ανεπάρκεια βιοτίνης και άλλες υποκείμενες παθήσεις, όπως το σύνδρομο εύθραυστων νυχιών ή τα μη χτενισμένα μαλλιά, μπορεί να έχουν αλλοιώσει τα αποτελέσματα. Έγραψαν στην περίληψη της μελέτης: Αν και η χρήση της ως συμπλήρωμα για την ανάπτυξη των μαλλιών και των νυχιών είναι διαδεδομένη, οι έρευνες που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της βιοτίνης είναι περιορισμένες.
Πολλοί ισχυρισμοί που σχετίζονται με το συμπλήρωμα βιοτίνης προέρχονται από ξεπερασμένες έρευνες, οπότε πρέπει να γίνουν περισσότερες έρευνες σε μεγαλύτερη κλίμακα για να τεκμηριωθούν αυτά τα ευρήματα. Επιπλέον, τα περισσότερα συμπληρώματα είναι εντελώς ανεξέλεγκτα, οπότε η κάλυψη των αναγκών σας μέσω των τροφίμων μπορεί να είναι ένας καλύτερος τρόπος. 

Πηγές βιοτίνης σε τρόφιμα 

Στους ενήλικες άνω των 19 ετών να καταναλώνουν 30 μικρογραμμάρια βιοτίνης κάθε μέρα, ενώ οι συστάσεις αυτές αυξάνονται σε 35 μικρογραμμάρια για τις γυναίκες που θηλάζουν συνιστάται. Ενώ τα συμπληρώματα βιοτίνης είναι δημοφιλή, υπάρχουν αρκετές τροφές που καθιστούν εύκολη και νόστιμη την κάλυψη των αναγκών σας. Υπάρχουν τρόφιμα ζωικής και φυτικής προέλευσης που είναι πλούσια σε βιοτίνη. 

Τροφές που περιέχουν βιοτίνη και μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά 

Αυγό (33% ημερήσια αξία) 

Σολομός, 3 ουγγιές (17% DV) 

Χοιρινή μπριζόλα, 3 ουγγιές (13% DV) 

Μοσχαρίσιος κιμάς, 3 ουγκιές (13% DV) 

Ηλιόσποροι, ¼ φλιτζανιού (9% DV) 

Γλυκοπατάτα, ½ φλιτζάνι (8% DV) 

Αμύγδαλα, ¼ φλιτζάνι (5% DV) 

Τελικό συμπέρασμα 

Η βιοτίνη είναι μια κρίσιμη βιταμίνη για τον ενεργειακό μεταβολισμό και τη διατήρηση υγιών μαλλιών, νυχιών και δέρματος. Ωστόσο, πρέπει να γίνουν περισσότερες έρευνες σχετικά με το αν η πρόσθετη συμπλήρωση οδηγεί σε πρόσθετα οφέλη. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν να καλύψεις τις ανάγκες σου και συνταγές όπως ο σολομός σε λαδόκολλα με γλυκοπατάτες και μπρόκολο και η κις με σπανάκι και μανιτάρια κάνουν την προσπάθεια αυτή μια νόστιμη υπόθεση. 

 

Τα συστατικά που βοηθούν να εξαφανιστεί το έκζεμα

Τα δερματικά προβλήματα είναι πολύ συχνά και μας αφορούν όλους. Ποια είναι όμως εκείνα τα συστατικά που πρέπει να χρησιμοποιείς εάν παρουσιάσεις κάποιο έκζεμα; Οι δερματολόγοι μοιράζονται τις καλύτερες θεραπείες για το έκζεμα που μπορείς να εφαρμόσεις στο σπίτι.

Εάν αντιμετωπίζεις ξηρό δέρμα, ή φαγούρα στο δέρμα, ειδικά για μεγάλες χρονικές περιόδους, οι ειδικοί λένε ότι μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από μια δύσκολη περίοδο. Το έκζεμα εμφανίζεται σε κηλίδες και προκαλεί φλεγμονή στο δέρμα, φαγούρα,σκασίματα και μερικές φορές φουσκάλες. Η εμφάνιση του δέρματος χειροτερεύει αν ξύσεις την περιοχή και την τρίψεις, οδηγώντας τη να αποκτήσει μεγαλύτερο ερεθισμό.

Υπάρχουν επτά διαφορετικοί τύποι εκζέματος, πολλοί από τους οποίους πιστεύεται ότι συνδέονται με τη γενετική και τείνουν να παρουσιάζονται κατά τους πρώτους έξι μήνες έως πέντε χρόνια της ζωής ενός ατόμου. Μπορεί επίσης να προκληθεί από παράγοντες όπως ο καιρός, η ξηρότητα, ο καπνός, η γύρη, τα αρώματα, τα αλλεργιογόνα και ορισμένες τροφές, όπως οι ξηροί καρποί και τα γαλακτοκομικά, ακόμα και από ψυχολογικούς παράγοντες.

Από την καταπραϋντική αλόη βέρα μέχρι τα ενυδατικά ceramides, μπορείς να διαβάσεις παρακάτω καθώς οι δερματολόγοι μας βοηθούν να αναλύσουμε οκτώ συστατικά που θα μπορούσαν να αποδειχθούν το μυστικό για την ανακούφιση του δέρματός σας.

Διάβασε τη συνέχεια ΕΔΩ 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΠΕΡΙΠΟΊΗΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ






Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top