Now Reading
Πώς να διαχειριστείς το άγχος σου αποτελεσματικά 5 λεπτά πριν από οποιαδήποτε συνάντηση

Πώς να διαχειριστείς το άγχος σου αποτελεσματικά 5 λεπτά πριν από οποιαδήποτε συνάντηση

Avatar photo
Πώς να διαχειριστείς το άγχος σου αποτελεσματικά 5 λεπτά πριν από οποιαδήποτε συνάντηση

Δοκίμασε αυτές τις 5 συμβουλές των ειδικών για να ηρεμήσεις το άγχος σου και να ενισχύσεις την αυτοπεποίθησή σου.

Έχεις ένα βήμα ή μια μεγάλη παρουσίαση στο ημερολόγιό σου. Ίσως είναι προγραμματισμένο εβδομάδες πριν ή και μήνες. Παρακολουθείς τις ημέρες να μετρούν αντίστροφα και ανυπομονείς.

Ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεσαι τα τελευταία πέντε λεπτά πριν από αυτό το μεγάλο γεγονός, είναι σημαντικός. Θέλεις εμφανιστείς και να κερδίσεις τις εντυπώσεις, καθώς είναι η στιγμή που θα παρουσιάσεις την δουλειά σου, την ιδέα σου και τον «κόπο» που έχεις καταθέσει σε αυτό.

Πώς να διαχειριστείς το άγχος σου αποτελεσματικά 5 λεπτά πριν από οποιαδήποτε συνάντηση

Τα τελευταία πέντε λεπτά είναι κρίσιμα γιατί τα προκαταρκτικά συναισθήματα είναι στο αποκορύφωμά τους και δεν υπάρχει τίποτα άλλο που μπορείς να κάνεις – δεν υπάρχει μέρος για να βάλεις τη νευρικότητά σου. Έτσι, κάθεσαι εκεί και ανησυχείς ή βηματίζεις ή σκολάρεις στο κινητό σου για να σου αποσπάσεις την προσοχή και την νευρική ενέργεια.

Πώς να διαχειριστείς το άγχος σου αποτελεσματικά 5 λεπτά πριν από οποιαδήποτε συνάντηση

Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτόν τον πολύτιμο χρόνο προς όφελός σου;

Πώς να διαχειριστείς το άγχος σου αποτελεσματικά 5 λεπτά πριν από οποιαδήποτε συνάντηση

Εδώ είναι πέντε πράγματα που μπορείς να κάνεις τα τελευταία πέντε λεπτά. Χρησιμοποίησέ τα για να ηρεμήσεις τα νεύρα και το άγχος σου και ετοιμάσου να εμφανιστείς ως η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου. Αυτά είναι τα πράγματα που μπορείς να κάνεις, είτε πρόκειται να μεταβείς στο live είτε αυτοπροσώπως είτε εικονικά.

5 λεπτά πριν
Εξασκήσου στην τεχνική αναπνοής 4-7-8 του Dr. Andrew Weil. Προτείνει να το κάνεις αυτό όχι περισσότερες από τέσσερις φορές στη σειρά. Φέρνεις οξυγόνο στον εγκέφαλό σου και συνδέεσαι με το σώμα σου.

4 λεπτά πριν
Συνδέσου με το σώμα σου. Όταν είσαι νευρικός και πρόκειται να μιλήσεις, μπορεί να έχεις την αίσθηση ότι επιπλέεις πάνω από το σώμα σου. Ο λαιμός σου σφίγγει και η φωνή σου ακούγεται σαν αέρας που βγαίνει από μπαλόνι. Εάν δεν κάνεις τίποτα άλλο από αυτήν τη λίστα, τοποθέτησε τα πόδια σου στο πάτωμα. Αυτό σε γειώνει και είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να φέρεις τον εαυτό σου «πίσω στη γη» ακριβώς πριν μιλήσεις στο ακροατήριο.

3 λεπτά πριν
Ζέστανε τη φωνή σου. Μέρος της προσμονής που δημιουργείται τα τελευταία λεπτά συμβαίνει επειδή είμαστε ήσυχοι. Εάν εμφανιστείς εικονικά, μείνε μακριά από την κάμερα και σε σίγαση και μίλησε στο δωμάτιο. Με αυτόν τον τρόπο ακούς τον ήχο της φωνής σου. Εάν βρίσκεται κοντά σου και κάποιος οικείο σου, συνομίλησε μαζί του.

2 λεπτά πριν
Σκέψου ότι οι νευρώσεις είναι προσωρινές. Υπενθύμισε στον εαυτό σου ότι το χειρότερο σημείο άγχους και στρες διαρκεί μόνο για περίπου 30 έως 60 δευτερόλεπτα μόλις ξεκινήσεις.

1 λεπτό πριν
Ό,τι συμβαίνει είναι σωστό. Αυτό μπορεί να ακούγεται λίγο αφηρημένο, αλλά σκέψου το για μια στιγμή. Είναι μια πιο πρακτική εκδοχή του «όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο». Η ιδέα είναι ότι ό,τι συμβαίνει είναι μια ευκαιρία μάθησης. Είναι το επόμενο σωστό βήμα σου-αν το κάνετε. Βασίζεται στην πεποίθηση ότι η ζωή δεν συμβαίνει σε εμάς. Έχε λοιπόν τον έλεγχο.

Πώς να διαχειριστείς το άγχος σου αποτελεσματικά 5 λεπτά πριν από οποιαδήποτε συνάντηση

Δίνεις νόημα στα γεγονότα της ζωής σου μέσα από τις σκέψεις που επιλέγεις. Αποφασίστε εκ των προτέρων ότι όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι για να κάνεις το επόμενο βήμα. Απόφυγε να χαρακτηρίζεις τις εμπειρίες ως κακές ή καλές. Μαθαίνεις κάτι κάθε φορά που βγαίνεις από τη ζώνη άνεσής σου, και αυτό ακριβώς χρειάζεται για να δώσεις την ευκαιρία να εμφανιστεί η επόμενη ευκαιρία ή ιδέα σου.

Τώρα πήγαινε!

Το έχεις!

Διάβασε επίσης:

Οι λόγοι που το άγχος μπορεί να σε αρρωστήσει (και ναι είναι πολλοί)

Οι ρυθμοί της καθημερινότητας μας είναι αυξημένοι όπως και οι απαιτήσεις, είτε αυτές είναι επαγγελματικές είτε αυτές είναι προσωπικές. Με τους ρυθμούς μας  να τρέχουν, αυξάνεται και το άγχος. Το άγχος πλέον παίζει καθοριστικό ρόλο στη ζωή  μας και δυστυχώς δεν είναι καλός σύμβουλος. Αντίθετα μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα και συνήθως αυτά έχουν να κάνουν με την υγεία μας.

Το άγχος προκαλεί στρες και το στρες ορίζεται ως η αντίδραση του οργανισμού σε  μια αντιληπτή απειλή ή πρόκληση. Όλοι βιώνουν το στρες και γνωρίζουν ότι μπορεί να είναι δύσκολο να το διαχειριστούν. Το στρες μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία μας. Το χρόνιο στρες είναι ιδιαίτερα επιβλαβές για την ποιότητα ζωής και τη συνολική μας ευημερία. Το στρες μπορεί να οδηγήσει σε σωματικά συμπτώματα, όπως γαστρεντερικά προβλήματα, καθώς και σε ψυχικά συμπτώματα, όπως κατάθλιψη και εγκεφαλική ομίχλη.

Διάβασε εδώ τους λόγους που το άγχος μπορεί να σε αρρωστήσει

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα βατόμουρα δρουν αντιγηραντικά ενισχύοντας συνολικά την υγεία σου 
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οζονοθεραπεία: Τι είναι και σε ποιες παθήσεις μπορεί να είναι ωφέλιμη







Dnews

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews       pelop.gr       theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr