Now Reading
Κοιμήσου σαν πουλάκι: Εύκολοι τρόποι για να αντιμετωπίσεις την αϋπνία

Κοιμήσου σαν πουλάκι: Εύκολοι τρόποι για να αντιμετωπίσεις την αϋπνία

Avatar photo

Μικρά μυστικά για να κοιμάσαι καλύτερα και να βελτιώσεις την λειτουργία του οργανισμού σου.

Πολλοί από εμάς δεν έχουμε συνειδητοποίηση πόσο συμπαντικός είναι ο ύπνος για την ψυχική και σωματική μας υγεία. Συγκεκριμένα οι ενήλικες θα πρέπει να κοιμούνται επτά με εννέα ώρες κάθε βράδυ, σύμφωνα με όσα αναφέρει το National Sleep Foundation. Μελέτες έχουν δείξει πως η στέρηση ύπνου συνδέεται με το αυξημένο άγχος, την αρτηριακή πίεση και την υπερκατανάλωση τροφής.

Για να αντιμετωπίσεις τις αϋπνίες αναζήτησε τρόπους και λύσεις, όπως:

1.Η σωστή ώρα ύπνου

Ο πιο λογικός τρόπος για να καθορίσεις πότε πρέπει να κοιμηθείς είναι να σκεφτείς πότε πρέπει να ξυπνήσεις το πρωί. Σύμφωνα με ερευνητές οι περισσότεροι χρειάζονται 5 με 20 λεπτά για να κοιμηθούν, οπότε όταν υπολογίζεις τις 7 με 9 ώρες ύπνου πρόσθεσε και αυτά τα λεπτά. Σημαντικό επίσης είναι να κοιμάσαι καλά και να τηρείς ένα πρόγραμμα.

2.Τι συμβαίνει με τα Σαββατοκύριακα

Ο διευθυντής του Κέντρου Ανθρώπινου Ύπνου στο Πανεπιστήμιο Berkeley, Matthew Walker υπογράμμισε πως το να κοιμάσαι περισσότερο το σαββατοκύριακο προκειμένου να αναπληρώσεις ύπνο, είναι ένας μεγάλος μύθος. «Ο ύπνος δεν είναι σαν την τράπεζα. Δεν μπορείς να μαζεύεις χρέος και να προσπαθείς να το εξοφλήσεις αργότερα», τονίζει και προσθέτει: «Ο εγκέφαλος δεν έχει την ικανότητα να επιστρέψει τον χαμένο ύπνο». Ο Walker συμβουλεύει πως το καλύτερο είναι να ξυπνάς την ίδια ώρα κάθε πρωί, καθώς έτσι θα διατηρήσεις συνεπές το εσωτερικό ρολόι του σώματός σου και θα κάνεις πιο ποιοτικό τον ύπνο σου.

3.Εύκολος ύπνος

Ερευνητές υποστηρίζουν πως όταν δεν μπορείς να κοιμηθείς, το καλύτερο κόλπο είναι να γράψεις! Η δημιουργική πράξη της συγγραφής, είτε είναι τυχαίες σκέψεις, είτε λίστα υποχρεώσεων, διευκολύνει τον εγκέφαλο να χαλαρώσει. Φυσικά, θα πρέπει να γράψεις με μολύβι ή στυλό σε χαρτί και όχι στο κινητό ή το laptop σου.

4.Διατροφή

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στον ύπνο. Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Samantha Cassetti η κατανάλωση φαγητού ή ποτού λίγη ώρα πριν τον ύπνο, τον καταστρέφει. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τρως τουλάχιστον δύο ώρες πριν κοιμηθείς.






Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.gr    theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top