Για πολλούς από εμάς η ασπαρτάμη είναι η βασική γλυκαντική ουσία που χρησιμοποιούμε καθημερινά για τον καφέ μας και όχι μόνο, καιρός είναι να μάθουμε πόσο καλή είναι για την υγεία μας η συχνή κατανάλωση της.