Να γιατί σε πιάνει υπνηλία μετά από ένα γεύμα υψηλό σε υδατάνθρακες

Να γιατί σε πιάνει υπνηλία μετά από ένα γεύμα υψηλό σε υδατάνθρακες

An θες να μη σε πιάνει υπνηλία στο γραφείο μετά το μεσημεριανό γεύμα, απόφυγε τους πολλούς υδατάνθρακες και ειδικά αυτούς με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη.