Now Reading
Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις yoga προσώπου για πιο σμιλεμένο δέρμα

Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις yoga προσώπου για πιο σμιλεμένο δέρμα

Avatar photo

Αφιέρωσε λίγο χρόνο στην φροντίδα του πρόσωπού σου κάνοντας καθημερινά μερικές απλές ασκήσεις και δες το να μεταμορφώνεται!

 Όταν οι κύλινδροι νεφρίτη και τα εργαλεία gua sha ήρθαν στο προσκήνιο, οι περισσότεροι άνθρωποι άρχισαν να συνειδητοποιούν ότι μπορούσαν να σμιλεύσουν τα πρόσωπά τους στην άνεση του σπιτιού τους. Γιατί να τρέξεις σε ένα κέντρο αισθητικής για επεμβατικές διαδικασίες ανόρθωσης, όταν οι επαναλαμβανόμενες νυχτερινές ρουτίνες μπορούν να βοηθήσουν στον καθορισμό των ζυγωματικών και του σαγονιού;

Τώρα, η γιόγκα προσώπου κερδίζει δημοτικότητα ως ο νεότερος απολύτως φυσικός τρόπος για να διαμορφώσεις τη δομή του προσώπου, ενώ παράλληλα βοήθα στην ομορφιά και στη δημιουργία μιας εξωτερικής λάμψης που ενισχύει επιπλέον και την κυκλοφορία του αίματος.  

 

Ακριβώς όπως το pilates και το γυμναστήριο τονώνουν και σμιλεύουν το σώμα, έτσι και η γιόγκα προσώπου δημιουργήθηκε για να βοηθήσει στο αδυνάτισμα, την ανύψωση και την υγιή όψη, βοηθώντας να ασκηθούν περιοχές που εμφανίζουν πτώση κατά την πάροδο του χρόνου. Μια μελέτη των New York Times διαπίστωσε ότι οι ασκήσεις προσώπου έκαναν το δέρμα να φαίνεται μέχρι και τρεις φορές νεότερο όταν γίνονται σωστά. Η ειδικός σε θέματα περιποίησης της επιδερμίδας Dr. Elsa Jungman συνιστά την προπόνηση του προσώπου για τη μείωση του στρες και της έντασης, τη μείωση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων, τη βελτίωση του τόνου του δέρματος και τη δημιουργία υγιούς λάμψης. Δοκίμασε ασκήσεις face yoga στο σπίτι για απαλό λίφτινγκ και λαμπερό δέρμα.

1.Εξαφάνισε το διπλό πηγούνι

Το λίπος κάτω από το πηγούνι μπορεί να είναι πολύ επίμονο και δύσκολο για να καταφέρουμε να απαλλαγούμε από αυτό. Λόγω κληρονομικών λόγων, μερικοί άνθρωποι έχουν επίσης μια λιγότερο καθορισμένη γραμμή γνάθου ή πιο χαλαρό δέρμα στην περιοχή που μπορεί να δημιουργήσει την εμφάνιση διπλού πηγουνιού. Για να τονώσεις καλύτερα αυτή την περιοχή, κάθισε με τους ώμους σου χαλαρούς και άφησε το κεφάλι σου να πέσει προς τα πίσω κοιτάζοντας ψηλά. Στείλε φίλια προς ταβάνι και νιώσε το πηγούνι σου να ανεβοκατεβαίνει. Επανάλαβε αύτη την άσκηση για τουλάχιστον πέντε λεπτά πολλές φορές την ημέρα για μια εβδομάδα για να άρχισε να βλέπεις αποτελέσματα. 

  2. Σμίλεψε τα μάγουλα

Θέλεις ζωηρά και ανασηκωμένα μάγουλα; Εξασκήσου στο να χαμογελάς χωρίς να δείχνεις τα δόντια σου και με τον δείκτη και το μεσαίο δάχτυλό σου να κάνε γλυπτική στο πρόσωπο σου, ασκώντας πίεση στα μήλα. Τοποθέτησε τα δυο αυτά δάχτυλα στο πάνω μέρος του πηγουνιού σου και σπρώξε τα προς τα πάνω προς τα μήλα και τα μάγουλα και στρογγυλεμένα προς τα ζυγωματικά. Φαντάσου ότι σηκώνεις τους μύες των μάγουλων προς τον ουρανό και προς τα έξω προς τις εξωτερικές άκρες των ματιών . Στη δέκατη ανύψωση, κράτησε τα δάχτυλα σου στην ίδια θέση για 20 δευτερόλεπτα και μετά επανάλαβε πέντε φορές. 

 

 3. Ανασήκωσε τα φρύδια

Τα φρύδια μας φυσικά και μπορούν να χαμηλώσουν και να γίνουν πεσμένα με την πάροδο του χρόνου καθώς γερνάμε και οι μύες του προσώπου εξασθενούν . Για να δώσεις την ώθηση που χρειάζεται σε αυτή την περιοχή, πάρε τρία δάχτυλα και σπρώξε τα φρύδια σου προς τα πάνω. Με τα μάτια ανοιχτά, χαμογέλασε και προσπάθησε να τραβήξεις τα φρύδια προς τα κάτω για δέκα δευτερόλεπτα. Η αντίσταση που νιώθεις ενισχύει την περιοχή των φρυδιών. Τώρα κλείσε τα μάτια σου και συνέχισε να πιέζεις τα φρύδια προς τα πάνω καθώς τα δάχτυλα σου μετακινούνται στις εξωτερικές γωνίες των φρυδιών. Άφησε και επανάλαβε πέντε φορές. 

 

4. «Ακόνισε» τη γραμμή του σαγονιού σου

Σύμφωνα με ειδικούς στην άσκηση προσώπου Face Yoga και η περιοχή της γνάθου μπορεί να σμιλευτεί, αλλά πρέπει να ενεργοποιηθούν οι σωστές μυϊκές ομάδες. Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να οριοθετήσεις την περιοχή, ξεκινάμε λυγίζοντας τα δάχτυλα μας και με τον δείκτη και τον αντίχειρα να λειτουργούν σαν εργαλείο μασάζ και τραβάμε με απαλές κινήσεις το δέρμα μέχρι να γίνει ορατή η γραμμή από το κόκκαλο του σαγονιού.  Τοποθετούμε τα δάχτυλα κάτω από το πηγούνι και τραβάμε το δέρμα του σαγονιού προς τα πάνω, με ήπιες κινήσεις. Για να πάρεις ακόμα πιο πολύ δέρμα από το σαγόνι- ώστε να επιτύχεις καλύτερο αποτέλεσμα-  και να δώσεις μία μεγαλύτερη ώθηση στο τυχόν λίπος που υπάρχει στο πηγούνι, εξασκήσου στο να τραβάς το κεφάλι προς τα πίσω σαν να είσαι μια χελώνα που τεντώνει τον λαιμό της βγαίνοντας από το καβούκι της. Αυτή η άσκηση ενισχύει την περιοχή της γνάθου και του λαιμού ενώ τονώνει το απαραίτητο λίπος που υπάρχει στην περιοχή του πηγουνιού και του λαιμού, για ένα πιο σφριγηλό δέρμα. 

  

5. Περιποιήσου τις γραμμές του συνοφρυώματος

Χρησιμοποιούμε καθημερινά το μέτωπό μας για να εκφράσουμε τις τόσες πολλές εκφράσεις του προσώπου μας, γι’ αυτό και είναι ένα από τα πρώτα σημεία που αρχίζουμε να δείχνουμε σημάδια γήρανσης. Για να περιποιηθείς αυτήν την περιοχή, τοποθέτησε τα δάχτυλα σου κατά μήκος του μέτωπού σου, πάνω από τα φρύδια μέχρι το στεφάνι στα μαλλιά. Με τις παλάμες σου να καλύπτουν όλο το μέτωπο, άσκησε πίεση με τα χέρια σου και κάνε απαλό μασάζ στο δέρμα από τη μέση του μέτωπού και προς τα έξω και προς τα πάνω. Ενώ ασκείς πίεση, πίεσε τα μάτια σου καθώς προσπαθείς να τεντώσεις τα φρύδια προς τα κάτω. Οι μύες του προσώπου και τα χέρια σου θα πρέπει να δημιουργούν μία αντίσταση τραβώντας το δέρμα ταυτόχρονα προς τα πάνω και προς τα έξω. Κράτησε αυτή την κίνηση για 30 δευτερόλεπτα και μετά επαναλάβετε πέντε φορές. 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.gr    theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top