Now Reading
Αυτή είναι η ακριβής ώρα που οι επιστήμονες λένε ότι πρέπει να κοιμόμαστε

Αυτή είναι η ακριβής ώρα που οι επιστήμονες λένε ότι πρέπει να κοιμόμαστε

Avatar photo

Έγινε μια μελέτη στην οποία επιστήμονες εντόπισαν την καλύτερη ώρα του ύπνου για την καρδιά.

Μια από τις αγαπημένες μας συνήθειες είναι να παρακολουθούμε ταινίες στο Netflix κάτι που μας καθυστερεί να πάμε στο κρεβάτι και συνήθως η δικαιολογία που χρησιμοποιούμε στον εαυτό μας είναι πως θα ξεκουραστούμε την άλλη μέρα κι έτσι «λύνουμε» το πρόβλημα. Κι όμως δεν το λύνουμε διότι πρόσφατες έρευνες έδειξαν πως την ώρα που επιλέγουμε να κοιμηθούμε μπορεί να επηρεάσει την καρδιαγγειακή υγεία μας.

Η μελέτη αυτή δημοσιεύθηκε στο European Heart Journal – Digital Health και διαπίστωσε ότι την ώρα που επιλέγουμε να κοιμηθούμε μπορεί να διαδραματίσει ρόλο στον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων. Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν ότι η συσχέτιση αυτή είναι πιο διαδεδομένη στις γυναίκες από ό,τι στους άνδρες. Χρησιμοποιώντας δεδομένα από ανιχνευτές κίνησης που φορούσαν οι συμμετέχοντες, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι εκείνοι που επέλεγαν να πάνε για ύπνο την ώρα 10 μ.μ., μεταξύ 10-10:59 μ.μ., είχαν τη μικρότερη πιθανότητα εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου. Για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα, οι ερευνητές συνέλεξαν δεδομένα ύπνου από τους συμμετέχοντες στη μελέτη για μια περίοδο επτά ημερών. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια μιας μέσης περιόδου παρακολούθησης 5,7 ετών, οι ερευνητές σημείωσαν ποιοι συμμετέχοντες εμφάνισαν καρδιαγγειακά νοσήματα.

Ποια είναι η χειρότερη ώρα για να κοιμηθείς

Προσπάθησε να πέσεις για ύπνο πριν από τα μεσάνυχτα. «Η υψηλότερη συχνότητα εμφάνισης, καρδιαγγειακών νοσημάτων,  βρέθηκε στους συμμετέχοντες με ώρες έναρξης ύπνου μετά τα μεσάνυχτα, ενώ η συχνότητα εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων μειώθηκε με τις ώρες έναρξης ύπνου νωρίτερα» αναφέρουν οι συγγραφείς της μελέτης. Άλλες έρευνες επισημαίνουν επίσης τη σημασία του χρόνου του ύπνου σε σχέση με την υγεία της καρδιάς μας. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of the American Heath Association νωρίτερα φέτος διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες που πήγαιναν για ύπνο μετά τις 11 μ.μ. και κοιμόντουσαν αργότερα από τις 8 π.μ. είχαν υψηλότερο κίνδυνο για συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια.

Πέρα από την υγεία της καρδιάς, οι ερευνητές της μελέτης που δημοσιεύθηκε στο European Heart Journal – Digital Health, επεσήμαναν τους άλλους παράγοντες που ενδεχομένως επηρεάζονται από το χρονοδιάγραμμα του ύπνου, συμπεριλαμβανομένης της αρτηριακής πίεσης, της ποιότητας του ύπνου και της αθηροσκλήρωσης (ασθένεια στις αρτηρίες).






Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.gr    theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top