Now Reading
Βελτίωσε τη φυσική σου κατάσταση, διασκεδάζοντας- 3 τρόποι κρύβουν το μυστικό

Βελτίωσε τη φυσική σου κατάσταση, διασκεδάζοντας- 3 τρόποι κρύβουν το μυστικό

Avatar photo

Ξέρουμε όλοι το πόσο σημαντική είναι η άσκηση για το σώμα, αλλά και για την ψυχολογία μας. Βρήκαμε τρόπους που θα σε κάνουν την βάλεις ξανά στη ζωή σου.

Φυσικά όλοι γνωρίζουμε το πόσο καλό μας κάνει η οποιαδήποτε μορφή άσκησης, ακόμα και αν δεν γίνεται καθημερινά. Αν καταφέρουμε να γυμναζόμαστε, έστω και δύο φόρες την εβδομάδα είναι αρκετό για να επωφεληθούμε από τα οφέλη που μας παρέχει η άσκηση. Τα αποτελέσματα εξωτερικά μπορεί να μην είναι άμεσα ορατά, όμως θα είναι ευεργετικά για την σωματική και την πνευματική μας υγεία και θα δούμε σημαντική βελτίωση στη φυσική μας κατάσταση και στις αντοχές μας.  

Το πιο δύσκολο κόμματι ίσως είναι ότι θα πρέπει να το πάρουμε απόφαση και να σηκωθούμε από τον καναπέ, το βασικό είναι να βρούμε το κίνητρο που χρειαζόμαστε, ώστε η γυμναστική να μην μοιάζει με αγγαρεία. Ενώ μερικοί άνθρωποι λατρεύουν να πηγαίνουν στο γυμναστήριο ή να τρέχουν μεγάλες αποστάσεις μέσα στην πόλη, το σωστό και δίκαιο είναι να αναφέρουμε ότι οι περισσότεροι από εμάς τους κοινούς θνητούς θα προτιμούσαμε να κάνουμε οτιδήποτε άλλο. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την άσκηση και αντί να την βλέπουμε  «ως μια δουλειά που πρέπει να γίνει» ή «άλλη μια αγγαρεία στη λίστα με τις δουλειές», να αλλάξουμε την οπτική μας και να την σκεφτόμαστε ως μία διασκεδαστική ασχολία.

Η ανεύρεση της κατάλληλης δραστηριότητας μπορεί να κάνει την άσκηση κάτι ευχάριστο, μπορεί να είναι κάτι που πραγματικά ανυπομονούμε να έρθει η ώρα για να το κάνουμε και χάρις αυτό να βγαίνουμε από το σπίτι, καίμε θερμίδες, τονώνουμε τους μυς μας, ηρεμούμε τις σκέψεις και τα άγχη του μυαλού μας και της καθημερινότητας μας χωρίς καν να το σκεφτόμαστε. Ανακαλύψαμε λοιπόν μερικούς ευχάριστους, ιδιαίτερα διασκεδαστικούς τρόπους και τους μοιραζόμαστε!   

1. Ξεκίνησε μαθήματα χορού 

Ο χορός είναι μια φανταστική καρδιαγγειακή μορφή άσκησης, κάνει την καρδιά και τους πνεύμονές μας να δουλεύουν και ολόκληρο το σώμα σας να κινείται, συνεπώς αποτελεί μία ιδανική μέθοδο γυμναστικής, που συμβάλλει σημαντικά στην τόνωση και ην απώλεια βάρους. Ο χορός μπορεί να βελτιώσει την ευλυγισία και τον συντονισμό του σώματος, δεν είναι απαραίτητο να δοκιμάσεις κάποιο είδος  χορού που να βασίζεται στην παρουσία συντρόφου, αλλά αν το επιλέξεις τότε είναι μια υπέροχη εμπειρία σύνδεσης και για τους δυο σας. 

Σκέψου τα είδη χορού που θα ήθελες να δοκιμάσεις περισσότερο και δοκίμασε μέχρι να καταλήξεις σε αυτό σου ταιριάζει πιο πολύ, στη συνέχεια, αναζήτησε τη σχόλη χορού που είναι κοντά σου και σε βολεύει, έτσι ώστε να μην προβάλεις την δικαιολογία της απόστασης, και τελικά να καταλήγεις να μην πηγαίνεις ποτέ. Μη φοβηθείς να βγεις από την γνώστη ασφάλεια της απραξία, που μας κάνει να βυθιζόμαστε στο βόλεμα του γνώριμου. Μπορείς να δοκιμάσεις οτιδήποτε, από χορό σε αίθουσα χορού μέχρι zumba, pole fitness, ακόμα και μπαλέτο! Μπορείς ακόμη και να χορέψεις μόνη σου στο σπίτι, αν η παρουσία άλλων σου προκαλεί αμηχανία-. Αν λοιπόν επιλέξεις την άνεση του σπιτιού σου βάλε μουσική, χόρεψε σαν να μην σε βλέπει κανείς και κάντο πράξη με κάθε ευκαιρία. Ακόμη και πέντε λεπτά χορού κάθε φορά αρκούν για να ανεβάσουν τους καρδιακούς σου παλμούς και θα σου χαρίσουν μία ωραία «ένεση» ενδορφινών. 

  

2. Επιστροφή στην παιδική ηλικία 

Θυμήσου όλα τα είδη των δραστηριοτήτων που έκανες ως παιδί. Το πιθανότερο είναι ότι διασκέδαζες πολύ και ήσουν υπερδραστήρια χωρίς να σκεφτείς ούτε για μια στιγμή το πόσο υγιεινό ήταν αυτό. Από το να κάνεις ποδήλατο, να χοροπηδάς σε τραμπολίνο ή σε ένα φουσκωτό κάστρο, να κάνεις πατινάζ στον δρόμο ή στον πάγο, έκανες κολύμπι, έπαιζες με φίλους σου ομαδικά αθλήματα, σπουδαίες δραστηριότητες, που μεγαλώνοντας τις ξεχνάμε και τις αντιμετωπίζουμε σαν μία παλιά παιδική ανάμνηση, και αυτό είναι λάθος. Αν έχεις παιδιά, όλα αυτά είναι πράγματα που μπορείτε να κάνετε οικογενειακώς και που θα σας ωφελήσουν όλους. Μια από τις μεγαλύτερες χαρές του να έχεις παιδιά είναι να ξαναζείς αυτές τις διασκεδαστικές νεανικές στιγμές μαζί τους, και αν αυτό σας ενθαρρύνει να γίνετε όλοι υγιείς, τότε ακόμα καλύτερα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι εκείνοι που δεν έχουν παιδιά δεν μπορούν να κάνουν τις ίδιες δραστηριότητες μόνοι ή με φίλους και να νιώσουν την ίδια ξεγνοιασιά όπως ήταν παιδιά.   

  

3. Ταξίδια και ημερήσιες εκδρομές

 

Το ταξίδι σε μια νέα τοποθεσία, την όποια θα εξερευνήσεις, θα περπατήσεις και θα αντικρίσεις νέες εικόνες είναι ο καλύτερος τρόπος για να συνδυάσεις αναψυχή και άσκηση, απολαμβάνοντας μια υπέροχη εξόρμηση μακριά από την πόλη έστω και αν είναι μόνο για μία ημερήσια εκδρομή. Είναι εύκολο να κάνεις χιλιάδες βήματα όταν περπατάς κατά μήκος όμορφων παραλιών, ακολουθείς ορεινά μονοπάτια ή ψωνίζεις μέχρι τελικής πτώσης σε συναρπαστικές πόλεις. Αν αγαπάς τα ταξίδια, κάνε τακτικά τις δίκες σου εξορμήσεις, χρησιμοποίησε δημιουργικά το ελεύθερο σου χρόνο, ανακαλύπτοντας νέους τόπους για εξερεύνηση. Θα τονώσεις τον εγκέφαλό σου και θα περπατήσεις χιλιόμετρα χωρίς καν να το καταλάβεις. Εξάλλου όταν περνάμε καλά δεν σκεφτόμαστε, ούτε την κούραση, ούτε την ταλαιπωρία, ούτε τα χιλιόμετρα.  

  

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.gr    theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top