Now Reading
Ξέχνα την επιθυμία για γλυκό μετά το γεύμα με ένα απλό «trick» (που ναι, δουλεύει)

Ξέχνα την επιθυμία για γλυκό μετά το γεύμα με ένα απλό «trick» (που ναι, δουλεύει)

Avatar photo

Μαθαίνοντας τι ακριβώς συμβαίνει στον οργανισμό σου όταν τρως ζάχαρη, θα είσαι σε θέση να αλλάξεις την επιθυμία για γλυκό μετά το γεύμα σου.

Λαχταράς και εσύ κάτι γλυκό μετά το γεύμα σου;  Σου έχω τον τρόπο να «εκπαιδεύσεις» το σώμα σου ώστε να πάψει να διαμαρτύρεται για αυτή την επιθυμία. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις όταν τρώμε ζάχαρη, ο εγκέφαλός μας απελευθερώνει σεροτονίνη (ορμόνη διάθεσης). Πρόκειται για έναν νευροδιαβιβαστή που υπάρχει στον εγκέφαλο και στο έντερο και βοηθά στη ρύθμιση του ύπνου, της όρεξης και της διάθεσης.

Ένας πολύ απλός τρόπος να αποφύγεις τις διατροφικές λιγούρες, είναι κατ’ αρχήν να τις ξεχάσεις! Να μη δίνεις σημασία και να μην τις αφήνεις να σε επηρεάζουν νομίζοντας ότι είναι πείνα αυτό που νιώθουμε. Βέβαια όλα ξεκινούν από τον εγκέφαλο τον οποίο μπορείς να εκπαιδεύσεις ξανά! Αυτά είναι και τα καλά νέα καθώς υπάρχει μια τακτική που μπορείς να ακολουθήσεις ώστε να μειώσεις την επιθυμία σου για γλυκό. Ονομάζεται το «κόλπο της μίας ώρας». Δίνεις στον εαυτό σου χρόνο, περιμένεις μια ώρα και βλέπεις στην πορεία αν ακόμα έχεις την λαχτάρα να φας γλυκό. Τις περισσότερες φορές θα ξεχάσεις εντελώς την επιθυμία αυτή.

Προσοχή! Δεν βάζεις χρονόμετρο ή ξυπνητήρι γιατί έτσι σου δημιουργηθεί  άγχος. Φυσικά αν ακόμα σκέφτεσαι το γλυκό και μετά από μία ώρα, είναι όλο δικό σου να το απολαύσεις. Σύμφωνα με τους ειδικούς οι περισσότερες λιγούρες διαρκούν μόνο για μικρό χρονικό διάστημα. Έτσι εάν μπορείς να περιμένεις, θα έχει φύγει. Όπως είπαμε όλα είναι θέμα εκπαίδευσης. Θα χρειαστούν μερικές εβδομάδες, αλλά αν καταφέρεις να καθυστερήσεις τη λιγούρα μέχρι να υποχωρήσει, θα μπορείς να κόψεις αυτή τη συνήθεια.

Σε περίπτωση που δεν μπορείς να ακολουθήσεις «το κόλπο της μίας ώρας» υπάρχει μια καλή λύση χωρίς να κάνεις κραιπάλες. Μπορείς το γλυκό να το αντικαταστήσεις με το γιαούρτι με την προσθήκη δημητριακών, φρούτων, μελιού, κλπ.

  • Παρόμοια επίδραση έχουν και οι μπάρες δημητριακών και το παστέλι. Μπορείς επίσης να καταναλώσεις αποξηραμένα φρούτα (σταφίδες, δαμάσκηνα, σύκα, βερίκοκα) αλλά βέβαια και μαύρη σοκολάτα που έχει αντιοξειδωτικά και υψηλά ποσοστά σεροτονίνης.
  • Αν τρελαίνεσαι για μπισκότα, μπορείς να δοκιμάσεις ψητά μήλα με μέλι και κανέλα, επιλογή πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες.

Δεν είναι όλες οι μορφές ζάχαρης ίδιες

Η ζάχαρη είναι ένα φυσικό συστατικό που εντοπίζεται σε τρόφιμα, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Όταν τρως αυτά τα τρόφιμα, μπορείς επίσης να προσλάβεις μια πληθώρα θρεπτικών συστατικών, όπως βιταμίνες, μέταλλα, πρωτεΐνες, λίπος και νερό. Παίρνεις επίσης φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στην επιβράδυνση της πέψης και μετριάζουν την απελευθέρωση της ζάχαρης στην κυκλοφορία του αίματος, αποτρέποντας τις προαναφερθείσες «αιχμές και συντριβές».

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.gr    theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top