Now Reading
Η γυναίκα που διέσχισε την Αυστραλία τρέχοντας κάθε μέρα έναν μαραθώνιο έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ

Η γυναίκα που διέσχισε την Αυστραλία τρέχοντας κάθε μέρα έναν μαραθώνιο έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ

Avatar photo

Η 32χρονη ολοκλήρωσε τη Δευτέρα (16/01) το ταξίδι της 6.300 χιλιομέτρων, έναν μαραθώνιο κάθε μέρα για 150 ημέρες, κι όλα αυτά για να μαζέψει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό που θα χαρίσει σε ίδρυμα.

Πέντε μήνες αφότου ξεκίνησε από την κορυφή της Αυστραλίας, η μαραθωνοδρόμος Erchana Murray-Bartlett έφτασε στο νότιο άκρο της χώρας. Η 32χρονη τη Δευτέρα 16/01 ολοκλήρωσε το ταξίδι της 6.300 χιλιομέτρων (3.900 μίλια) – έναν μαραθώνιο κάθε μέρα για 150 ημέρες. «Δεν θέλω αυτό να τελειώσει», δήλωνε χαρακτηριστικά η 32χρονη δρομέας.

Η προσπάθεια της Erchana Murray-Bartlett, σύμφωνα με το BBC, αποτελεί νέο παγκόσμιο ρεκόρ για τους περισσότερους συνεχόμενους μαραθώνιους από μία γυναίκα. Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε η Kate Jayden, που ολοκλήρωσε 106 μαραθώνιος σε αντίστοιχες ημέρες. Η Erchana Murray-Bartlett επέλεξε να δοθούν όσα χρήματα συγκέντρωσε από αυτήν την προσπάθειά της στο ίδρυμα Wilderness Charity.

Η Erchana Murray-Bartlett τερματίζει σε αγώνα
Πηγή: instagram – Erchana Murray-Bartlett

Οι δυσκολίες που αντιμετώπισε

Η μαραθωνοδρόμος αφού έχασε την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, επικεντρώθηκε σε ένα άλλο όνειρο ζωής. Ήθελε να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο στο θέμα της κρίσης που περνάει η Αυστραλία, όσον αφορά την εξαφάνιση των φυτών και των ζωών που «κατοικούν» σε ολόκληρη την χώρα. Για το λόγο αυτό έτρεξε σε όλη την χώρα! Οι δυσκολίες δεν έλειψαν καθώς τις πρώτες τρεις εβδομάδες είχε τρεις τραυματισμούς.

Δρομέας στην Αυστραλία

Ωστόσο, το σώμα της στη συνέχεια άρχισε να ανταπεξέρχεται ,καθώς διέσχιζε την Αυστραλία. Κατανάλωνε 5.000 και 6.000 θερμίδες την ημέρα, τρεις φορές τον μέσο όρο για γυναίκες της ηλικίας της! Επίσης, αντιμετώπισε πολλά εγκαύματα από τον ήλιο, αλλά και πολλούς πόνους σε ολόκληρο το σώμα της.

«Υπήρξαν σίγουρα μερικές πολύ δύσκολες μέρες… είσαι εκεί έξω μόνος σου και δεν μπορείς να δεις τη γραμμή του τερματισμού και σκέφτεσαι γιατί το κάνω αυτό; Και σε αυτές τις στιγμές, σκέφτομαι από μέσα μου, γιατί», είπε η ίδια στο BBC την Τρίτη 17/01.

«Αν και μερικές φορές σε καλύπτουν ο ιδρώτας και οι μύγες και τα πάντα πονούσαν, σκέφτηκα: “Όχι, μπορώ να πάω ακόμα ένα χλμ.” ή “όχι, μπορώ να πάω 500 μέτρα ακόμα”. Αν συνεχίσεις να συνδυάζεις μικροσκοπικούς στόχους μπορείς να τα καταφέρεις», πρόσθεσε για τις δυσκολίες που πέρασε.

Διάβασε επίσης:

Αν νιώθεις πιασμένη 5 γρήγορες ασκήσεις θα βοηθήσουν νου και μυες να χαλαρώσουν

Γνωρίζουμε όλες μας, πως η γυμναστική βοηθάει σε πολλά πράγματα. Βοηθά στο μυαλό μας, στην ενέργεια μας,  στη διάθεση, στη βελτίωση τραυματισμών που μπορεί να έχουμε. Βοηθά όμως και στη σωστή στάση του σώματος, κάτι που οφελεί στην καθημερινότητα μας.

Η καθημερινή μας ζωή, στις περισσότερες από εμάς, είναι καθιστική καθώς οι εργασιακές συνθήκες είναι τέτοιες. Κάνοντας κάποιες βασικές ασκήσεις μπορείς να βελτιώσεις τη στάση σου αλλά και να γλυτώσεις χρόνο από το να τρέχεις στα γυμναστήρια προσπαθώντας να το βάλεις και αυτό κάπου στο πρόγραμμα σου.

Τα οφέλη των γρήγορων ασκήσεων

Με μια καλή στάση του σώματος σου θα έχεις πολλά οφέλη. Αυξημένη ενέργεια, βελτιωμένη διάθεση και αναπνοή, μειωμένη πιθανότητα τραυματισμών και πονοκεφάλων και βελτιωμένη αυτοπεποίθηση και παραγωγικότητα. Με τις παρακάτω ασκήσεις δε θα γυμνάσεις απλώς τους μυς, αλλά θα βοηθήσεις και στην ευθυγράμμιση των περιτονιών σου. Μπορείς να τις κάνεις καθημερινά, οι οποίες θα μεταμορφώσουν τη στάση του σώματος σου και τον τρόπο που κινείσαι.

Διάβασε τη συνέχεια ΕΔΩ. 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Angelina Jolie
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
generation z





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top