Now Reading
Οι ανακαλύψεις του 2022 καταρρίπτουν τα όσα ξέρουμε ως τώρα για αυτά που τρώμε

Οι ανακαλύψεις του 2022 καταρρίπτουν τα όσα ξέρουμε ως τώρα για αυτά που τρώμε

Avatar photo

Η επιστήμη παίζει μεγάλο ρόλο στον προσδιορισμό του τι είναι υγιεινό και τι δεν είναι καλό για τον οργανισμό μας. Ωστόσο, τα αποτελέσματα της έρευνας γύρω από τη διατροφή είναι συνεχώς μεταβαλλόμενα.

Το 2022 ήταν γεμάτο από τόσες πολλές επιστημονικές ανακαλύψεις που επηρεάζουν άμεσα τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τα τρόφιμα και τη διατροφή. Διάβασε παρακάτω ποιες ήταν οι πιο σημαντικές διατροφικές ανακαλύψεις για την υγεία.

  • Η βήτα-καροτίνη συνδέθηκε με αυξημένο κίνδυνο θανατηφόρων καρδιακών παθήσεων

Το βήτα-καροτένιο, η λαμπερή πορτοκαλί χρωστική ουσία που βρίσκεται σε τρόφιμα όπως το πεπόνι και τα καρότα έχει χρησιμοποιηθεί συνήθως ως συμπλήρωμα για την υγεία των ματιών, την υγεία του ανοσοποιητικού και την υγεία του δέρματος. Ωστόσο, πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of the American College of Cardiology βρήκε μια συγκλονιστική αλήθεια για αυτή τη χρωστική ουσία.

Αυτή η μελέτη εξέτασε τα αποτελέσματα κοινών συμπληρωμάτων όπως τα ωμέγα-3, το μαγνήσιο και η βήτα καροτίνη. Δυστυχώς, αυτό που βρήκαν ήταν ότι τα συμπληρώματα που παρασκευάζονται με βήτα-καροτίνη συνδέονταν στην πραγματικότητα με αυξημένο κίνδυνο θνησιμότητας από καρδιαγγειακά νοσήματα και θνησιμότητα από κάθε αιτία. Παρόλο που το σκεπτικό πίσω από αυτήν την ανακάλυψη είναι ακόμη σε μεγάλο βαθμό άγνωστο, οι ειδικοί εξακολουθούν να προτείνουν να αποφύγουμε αυτά τα συμπληρώματα.

  • Τα συμπληρώματα ωμέγα-3 συνδέθηκαν με μείωση του κινδύνου Αλτσχάιμερ κατά 49%

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ευρέως γνωστό ότι βοηθούν στη γνωστική υγεία, ειδικά όταν πρόκειται για τη μείωση του κινδύνου της νόσου του Αλτσχάιμερ ή της άνοιας. Αν και τα ωμέγα-3 καταναλώνονται συνήθως σε τροφές όπως λιπαρά ψάρια ή διάφορους ξηρούς καρπούς και σπόρους, μπορούν επίσης να ληφθούν σε μορφή συμπληρώματος. Η μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στο Nutrients τον Μάιο του 2022, διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που είχαν υψηλότερες ποσότητες ωμέγα-3 είχαν 49% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν νόσο του Αλτσχάιμερ.

  • Τα φυτικά προϊόντα κρέατος είναι μερικές από τις πρωτεΐνες χαμηλότερης ποιότητας που μπορείς να φας

Όσοι ακολουθούν μια φυτική διατροφή μπορεί να σοκαριστούν όταν μάθουν ότι πολλά υποκατάστατα κρέατος με βάση τα φυτά θεωρούνται μερικές από τις πρωτεΐνες χαμηλότερης ποιότητας που είναι διαθέσιμες. Τον περασμένο χρόνο, οι ερευνητές συνέκριναν το κανονικό κοτόπουλο με ένα κοτόπουλο φυτικής προέλευσης από σόγια. Διαπίστωσαν ότι παρόλο που το κοτόπουλο αποτελείται από 24% πρωτεΐνη, τα ανθρώπινα κύτταρα δεν απορροφούσαν την πρωτεΐνη τόσο καλά όσο το κανονικό κοτόπουλο.

  • Η κατανάλωση 2-3 φλιτζανιών καφέ την ημέρα μπορεί να σε βοηθήσει να ζήσεις περισσότερο

Η συζήτηση για το αν ο καφές είναι «υγιεινός» ή όχι είναι μια συνεχής συζήτηση με πολλή συζήτηση. Η κατανάλωση μέτριων ποσοτήτων καφέ έχει βρεθεί ότι συμβάλλει στη βελτίωση της γνωστικής υγείας και ακόμη και στη μείωση του κινδύνου άνοιας και Αλτσχάιμερ , καθώς και δυνητικά συμβάλλει στη βελτίωση του μικροβιώματος του εντέρου. Αλλά ο καφές είναι επίσης γνωστό ότι διαταράσσει τον ύπνο, προκαλεί κρίσεις πανικού και οδηγεί ακόμη και σε καρδιακά προβλήματα για όσους έχουν προβλήματα αρτηριακής πίεσης.

Όμως έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση δύο έως τριών φλιτζανιών καφέ καθημερινά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και να αυξήσει τη μακροζωία. Το European Journal of Clinical Nutrition δημοσίευσε αυτά τα ευρήματα τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, και όχι μόνο ήταν απρόσμενο να πιστεύουμε ότι ο καφές μπορεί να μας βοηθήσει να ζήσουμε περισσότερο, αλλά και ότι μια ποσότητα τόσο υψηλή όσο δύο ή τρία φλιτζάνια είναι αυτό που μπορεί να βοηθήσει.

20 διατροφικοί μύθοι που πρέπει να πάρει μαζί του φεύγοντας το 2022

Με τόσους πολλούς διατροφικούς μύθους, είναι δύσκολο να ξέρεις από πού να ξεκινήσεις. Σε αυτό το άρθρο καλύπτουμε τους υδατάνθρακες, τα αυγά, το κόκκινο κρέας και πολλά άλλα. Με όλες τις πληροφορίες στα χέρια μας σήμερα, θα περίμενε κανείς ότι οι διατροφικοί μύθοι θα είχαν γίνει λιγότερο διαδεδομένοι από ό,τι στην εποχή των παππούδων μας.

Δυστυχώς, το διαδίκτυο είναι γεμάτο παραπληροφόρηση και μπορεί να είναι πραγματικά δύσκολο να πεις τι είναι τεκμηριωμένο χωρίς να διαβάσεις ο ίδιος την αρχική έρευνα. Οι μύθοι που παλαιότερα περνούσαν από στόμα σε στόμα τώρα εξαπλώνονται σαν πυρκαγιά μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των ιστότοπων και ακόμη και των καθιερωμένων μέσων ενημέρωσης.

Διάβασε τη συνέχεια ΕΔΩ. 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Εξετάσεις σε γιατρό
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
τι πρέπει να τρώτε για να νιώθετε περισσότερη ενέργεια





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top