Now Reading
Αν θέλεις να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου οι μπάμιες και το κολλαγόνο έχουν ό,τι αναζητάς

Αν θέλεις να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου οι μπάμιες και το κολλαγόνο έχουν ό,τι αναζητάς

Avatar photo

Οι ειδικοί μας προτείνουν τρόπους που μπορούμε να ενισχύσουμε τον μεταβολισμό μας και να χάσουμε βάρος, ανεξάρτητα από την ηλικία και το βάρος που έχουμε.

Η απώλεια βάρους μπορεί να είναι ένα τρομακτικό ταξίδι, ειδικά όσο μεγαλώνεις. Πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο στο βάρος μας καθώς μεγαλώνουμε, από τα επίπεδα δραστηριότητας και τις τροφές που τρώμε μέχρι τις ορμόνες και τη γενετική μας προδιάθεση. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικά υγιεινά πράγματα που μπορείς να ενσωματώσεις στη διατροφή σου για να αποκτήσεις ταχύτερο μεταβολισμό και να αρχίσεις να χάνεις βάρος σε όποια ηλικία και αν είσαι. 

Υπάρχουν τροφές, συμπληρώματα και ποτά που ενισχύουν το μεταβολισμό μας. Για παράδειγμα η προσθήκη κολλαγόνου, μπάμιας, μούρων και πράσινου τσαγιού στη διατροφή μας μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε βάρος, επειδή όλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Συνέχισε να διαβάζεις για να μάθεις περισσότερα! 

ανανας μπανανες μουρα και ποτηρι με σμουδι

Κολλαγόνο 

Τα συμπληρώματα κολλαγόνου είναι ένας τύπος συμπληρώματος πρωτεΐνης που παρέχει στο σώμα τα αμινοξέα που χρειάζεται για την παραγωγή κολλαγόνου. Αυτή η πρωτεΐνη βρίσκεται βασικά παντού στο σώμα μας, συμπεριλαμβανομένων των μαλλιών, των αρθρώσεων, των νυχιών και του δέρματος. Συγκεκριμένα, το κολλαγόνο είναι χρήσιμο για την επίτευξη της νεανικής όψης δέρματος. Είναι αυτό που κάνει το νεανικό δέρμα να βγαίνει προς τα έξω. Καθώς μεγαλώνουμε, χάνουμε πολύ κολλαγόνο, οπότε το δέρμα μας χάνει την ελαστικότητά του και αρχίζει να κρεμάει. 

 

Η προσθήκη συμπληρωμάτων κολλαγόνου στη διατροφή μας βοηθά επίσης στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Είναι μια εξαιρετική και εύπεπτη πρωτεΐνη που είναι εύκολο να προστεθεί σε smoothies, τσάι ή σούπες και ενισχύει την πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη βοηθά στην οικοδόμηση και τη διατήρηση των μυών. Οι μυϊκοί ιστοί καίνε περισσότερες θερμίδες από τους λιπώδεις ιστούς, οπότε όσο περισσότερους μυς έχουμε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα καίμε. Ακόμα η πρωτεΐνη αυτή μας κρατάει πιο χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, γεγονός που μπορεί να αποτρέψει την υπερκατανάλωση τροφής αργότερα μέσα στην ημέρα. Η πρωτεΐνη είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση του μεταβολισμού μας. Και, το κολλαγόνο είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης. 

Αν επικεντρωθείς στο να βεβαιωθείς ότι λαμβάνεις περίπου 20-30 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά γεύμα και 10-20 γραμμάρια πρωτεΐνης στα σνακ σου, θα αισθάνεσαι πιο χορτάτοι. Η πρωτεΐνη χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να χωνευτεί, οπότε θα σε χορτάσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Καλό θα ήταν να συνδυάζεις πάντα τα λίπη και τους υδατάνθρακες που καταναλώνεις με πρωτεΐνες. Και φρόντισε να αναμειγνύεις και τις πρωτεΐνες σου. Για παράδειγμα μην τρώς μόνο στήθος κοτόπουλου και σκόνη πρωτεΐνης. Αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα βαρετό. Η πρωτεΐνη χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να χωνευτεί και αυξάνει τις θερμικές μεταβολικές καύσεις. Επίσης, θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις τη μυϊκή σου μάζα. Όσο περισσότερους μυς έχεις, τόσο πιο γρήγορος είναι ο μεταβολισμός σου.  

Μπάμιες 

Οι μπάμιες είναι ένα λαχανικό πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, χαμηλό σε θερμίδες και γεμάτο βιταμίνες, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης C, η οποία ελαχιστοποιεί τις ατέλειες, όπως οι μαύρες κηλίδες. Αυτό το λαχανικό σερβίρεται συνήθως τηγανητό και ενώ το τηγάνισμα δεν είναι συνήθως ο πιο υγιεινός τρόπος παρασκευής λαχανικών, μπορείς να πάρεις όλα τα οφέλη που έχει να προσφέρει η μπάμια τηγανητή. 

μπαμιες

Μπορεί να ακούγεται τρελό, αλλά οι μπάμιες μπορούν να σε χορτάσουν λόγω της ποσότητας των φυτικών ινών που περιέχουν. Είναι υψηλή πηγή φυλλικού οξέος, το οποίο είναι εξαιρετικό για την ενέργεια και τη δημιουργία νέων κυττάρων. Αυτό βοηθά στη βελτίωση του μεταβολισμού μας. Αν δεν θέλεις να τις φας, μπορείς να την αναμείξεις στα smoothies σου για πρόσθετα θρεπτικά οφέλη.  

Μούρα 

Βατόμουρα, φράουλες, σμέουρα. Τα μούρα είναι χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες προωθούν τη συνολική απώλεια βάρους μειώνοντας την όρεξή. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα μούρα βοηθούν επίσης το σώμα  να παράγει αδιπονεκτίνη, μια ορμόνη που έχει συνδεθεί με χαμηλότερα επίπεδα γλυκόζης και ενισχυμένο μεταβολισμό. 

φραουλες και μουραΕίναι το καλύτερο φρούτο για την απώλεια βάρους. Έχουν τη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αποτρέπουν την αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Είναι υψηλή πηγή βιταμίνης C και αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην αποβολή λίπους. Βοηθούν το σώμα μας να παράγει την ορμόνη αδιπονεκτίνη, η οποία βοηθά στη μείωση των επιπέδων γλυκόζης και στη βελτίωση του μεταβολισμού. Και, τα μούρα είναι ένα από τα καλύτερα φρούτα για να κρατήσεις το μυαλό σας σε εγρήγορση. 

Πράσινο τσάι 

Θέλεις να δώσεις μία ώθηση στη διαδικασία της καύσης λίπους του σώματός σου; Το πράσινο τσάι έχει μια ήπια ποσότητα καφεΐνης που βοηθά στην υποστήριξη μιας μεταβολικής ώθησης. Περιέχει επίσης γαλλική επιγαλλοκατεχίνη (EGCG), η οποία είναι μια μοναδική φυτική ένωση που βρίσκεται στο πράσινο τσάι και έχει αποδειχθεί σε μελέτες ότι βελτιώνει το μεταβολικό αποτέλεσμα, ώστε να μπορείς να καις περισσότερες θερμίδες ενώ κοιμόμαστε. Εξάλλου είναι ευρέως γνωστό ότι το πράσινο τσάι συμβάλλει στην ενίσχυση της απώλειας βάρους επιταχύνοντας το μεταβολισμό και την καύση του λίπους. 

 

Συμπέρασμα 

Στο τέλος της ημέρας, η απώλεια βάρους και η ενίσχυση του μεταβολισμού είναι κάτι περισσότερο από την κατανάλωση μερικών καλών τροφών, ποτών και συμπληρωμάτων. Είναι πάντα σημαντικό να παραμένεις δραστήριος και να διατηρείς μια ισορροπημένη διατροφή. Ωστόσο, αν ψάχνεις για μερικά τρόφιμα και ποτά που ενισχύουν το μεταβολισμό και είναι νόστιμα, η ενσωμάτωση του κολλαγόνου, της μπάμιας, των μούρων και του πράσινου τσαγιού στην καθημερινή σου διατροφή δεν είναι ποτέ μια κακή ιδέα! 

 ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ

20 διατροφικοί μύθοι που πρέπει να πάρει μαζί του φεύγοντας το 2022

Μύθους, είναι δύσκολο να ξέρεις από πού να ξεκινήσεις. Σε αυτό το άρθρο καλύπτουμε τους υδατάνθρακες, τα αυγά, το κόκκινο κρέας και πολλά άλλα. Με όλες τις πληροφορίες στα χέρια μας σήμερα, θα περίμενε κανείς ότι οι διατροφικοί μύθοι θα είχαν γίνει λιγότερο διαδεδομένοι από ό,τι στην εποχή των παππούδων μας.

Δυστυχώς, το διαδίκτυο είναι γεμάτο παραπληροφόρηση και μπορεί να είναι πραγματικά δύσκολο να πεις τι είναι τεκμηριωμένο χωρίς να διαβάσεις ο ίδιος την αρχική έρευνα. Οι μύθοι που παλαιότερα περνούσαν από στόμα σε στόμα τώρα εξαπλώνονται σαν πυρκαγιά μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των ιστότοπων και ακόμη και των καθιερωμένων μέσων ενημέρωσης.

Ένας εκπαιδευτικός οργανισμός που εξετάζει μόνο τα στοιχεία, αφιέρωσε χρόνο για να εντοπίσει 20 διατροφικούς μύθους που απλά δεν εξαφανίζονται.

1. Ο λιναρόσπορος είναι υγιεινοί και όλοι μπορούν να επωφεληθούν από την κατανάλωσή του.

2.Είναι υγιεινό να πίνεις 8 ποτήρια νερό την ημέρα.

3.Πρέπει να αποφεύγονται οι τροφές που είναι πλούσιες σε χοληστερόλη.

4.Το βούτυρο είναι κακό για τον οργανισμό.

5.Το λαρδί είναι κακό για την υγεία της καρδιάς.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top