Now Reading
Αφαίρεσε τις τοξίνες από τον οργανισμό σου υιοθετώντας 5 εύκολες καθημερινές συνήθειες

Αφαίρεσε τις τοξίνες από τον οργανισμό σου υιοθετώντας 5 εύκολες καθημερινές συνήθειες

Avatar photo

Τόλμησε εύκολες καθημερινές συνήθειες αποτοξίνωσης που λειτουργούν ευεργετικά στο σώμα σου.

Οι συνταγές και οι φόρμουλες για «Αποτοξίνωση 3 ημερών» ή «Στιγμιαία αποτοξίνωση» είναι πολύ συνηθισμένες στο διαδίκτυο και στα περιοδικά υγείας. Αυτές οι μόδες συνήθως ενθαρρύνουν την κατανάλωση κάποιου είδους πράσινου smoothie, την κατάποση λίτρων νερού και την κατανάλωση άφθονων ποσοτήτων μαρουλιού. Δυστυχώς, αυτά τα συστήματα άμεσης αποτοξίνωσης μπορούν στην πραγματικότητα να βλάψουν το σώμα και παραβλέπουν το γεγονός ότι η αποτοξίνωση δεν είναι ένα φαινόμενο που συμβαίνει μέσα σε μια νύχτα. 

 

Άκουσε πώς έχουν τα πράγματα: η πραγματική, αποτελεσματική αποτοξίνωση δεν συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Δεν γίνεται μέσα σε μια εβδομάδα. Η υγιής αποτοξίνωση του οργανισμού στηρίζεται σε μια θρεπτική διατροφή και στη διαχείριση του στρες. Μπορούμε, ωστόσο, να χρησιμοποιήσουμε πρόσθετες ασφαλείς και ήπιες μεθόδους για να υποστηρίξουμε τις διαδικασίες αποτοξίνωσης του σώματός μας. Οι παρακάτω καθημερινές ρουτίνες αποτοξίνωσης είναι αποτελεσματικές και λειτουργούν με το σώμα μας, όχι εναντίον του. 

Γιατί πρέπει να εφαρμόζουμε την καθημερινή αποτοξίνωση; 

Ζούμε σε έναν ολοένα και πιο τοξικό κόσμο και οφείλουμε να προσφέρουμε στο σώμα μας υποστήριξη στα καθημερινά του καθήκοντα αποτοξίνωσης. Για παράδειγμα, αυτές είναι μερικές μόνο από τις «επιθέσεις» που καταπολεμά το σώμα μας καθημερινά: 

  1. Φυτοφάρμακα στα προϊόντα
  2. Ζιζανιοκτόνα στα προϊόντα 
  3. Φθόριο στο πόσιμο νερό και στο νερό του μπάνιου
  4. Χλώριο στο πόσιμο νερό και στο νερό κολύμβησης
  5. Συντηρητικά από επεξεργασμένα τρόφιμα
  6. Χημικές ουσίες από επιβραδυντές πυρκαγιάς σε χαλιά, έπιπλα και ρούχα
  7. Καρκινογόνες ουσίες σε καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης σώματος
  8. Περιβαλλοντικοί ρύποι
  9. Αλκοόλ

 

Προειδοποίηση για την υπερβολική ενυδάτωση 

Πολλά από τα προγράμματα αποτοξίνωσης που είναι της μόδας ενθαρρύνουν την κατανάλωση άφθονων ποσοτήτων νερού ή ενός συγκεκριμένου υγρού κάθε μέρα για να «ξεπλύνετε τις τοξίνες». Αυτό δεν είναι ακριβές και η υπερβολική ενυδάτωση μπορεί να είναι αρκετά επιβλαβής.  

Κανένα άλλο πλάσμα εκτός από τον άνθρωπο δεν απομακρύνεται τόσο πολύ από τον ενστικτώδη προγραμματισμό του σε σημείο που να πίνει κατά λάθος σε υπερβολικό βαθμό. Η υπερβολική ενυδάτωση μπορεί στην πραγματικότητα να μειώσει το μεταβολισμό και είναι στρεσογόνο για το σώμα μας, αν έχεις ήδη αργό μεταβολισμό, να πίνεις πάρα πολλά υγρά. Επιπλέον, όταν τα επινεφρίδια είναι στρεσαρισμένα ή κουρασμένα, η υπερβολική πρόσληψη νερού χωρίς επαρκή πρόσληψη αλατιού μπορεί να οδηγήσει σε κυτταρική αφυδάτωση.   

  1. Πρωινό νερό με λεμόνι

Ξεκίνησε κάθε πρωί με ένα ζεστό ποτήρι νερό με λεμόνι: ζέστανε 1/2 έως 1 φλιτζάνι φιλτραρισμένο νερό σε θερμοκρασία σώματος και στη συνέχεια στύψε μέσα το χυμό από 1/4 έως 1/2 λεμόνι. Αν δεν έχεις λεμόνι στη διάθεσή σου, μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλάκι του γλυκού ωμό μηλόξυδο. Πρόσθεσε μια πρέζα θαλασσινό αλάτι, αν θέλεις, για να υποστηρίξεις το μεταβολισμό σου. Πιες το με προσοχή και άφησε το να ξυπνήσει τις αισθήσεις σου. 

 

Γιατί λειτουργεί: Το νερό με λεμόνι ή το νερό με μηλόξυδο υποστηρίζει ένα ισορροπημένο pH του σώματος και βοηθά στην έκπλυση των τοξινών μέσω του ήπατος. Μπορεί επίσης να διεγείρει την παραγωγή στομαχικού οξέος πριν από το πρωινό, κάτι πολύ καλό, αφού το επαρκές στομαχικό οξύ είναι απαραίτητο για την πέψη. Αν έχεις φούσκωμα, όξινη επαναφορά ή δυσκοιλιότητα, αυτό το πρωινό ρόφημα μπορεί να βοηθήσει τα συμπτώματά μας. 

  1. Χοροπήδησε

Πήδηξε σε ένα τραμπολίνο 10-20 λεπτά κάθε μέρα. Αυτό δεν χρειάζεται να είναι μια επίπονη προπόνηση και τα πόδια σου δεν χρειάζεται καν να φύγουν από το τραμπολίνο.  

Γιατί λειτουργεί: Το rebounding υποστηρίζει το λεμφικό σύστημα, τη σειρά των αγγείων που αποβάλλουν τις τοξίνες από το σώμα μας. Επειδή το λεμφικό σύστημα δεν διαθέτει αντλία -όπως το καρδιαγγειακό σύστημα-, πρέπει να διατηρούμε τη ροή του λεμφικού υγρού μέσω της κίνησης. Οι αναπηδήσεις και τα άλματα είναι αποτελεσματικοί τρόποι για την τόνωση της ροής της λέμφου. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση της δυσκοιλιότητας και να ενθαρρύνει την αποτοξίνωση μέσω των κινήσεων του εντέρου.  

  1.  Αποτοξινωτικό ξηρό βούρτσισμα του σώματος

Αγόρασε μια σκληρή βούρτσα στεγνού βουρτσίσματος με σκληρές τρίχες. Ξεκινώντας από τα πέλματα των ποδιών, χρησιμοποίησε σταθερές, σαρωτικές κινήσεις και βούρτσισε προς τα πάνω, προς την καρδιά. Να βουρτσίζεις πάντα προς την καρδιά.   

Γιατί δουλεύει: Το δέρμα είναι ένα από τα μεγαλύτερα αποτοξινωτικά όργανα του σώματος. Το στεγνό βούρτσισμα αυξάνει την κυκλοφορία, η οποία υποστηρίζει την αποβολή των μεταβολικών αποβλήτων. Καθαρίζει το σώμα διεγείροντας το λεμφικό σύστημα για την αποχέτευση των τοξινών στο παχύ έντερο. Καθαρίζει τους φραγμένους πόρους, βελτιώνει τον μυϊκό τόνο και αναζωογονεί το νευρικό σύστημα. 

 

Ως μπόνους, το ξηρό βούρτσισμα μαλακώνει το δέρμα και ενθαρρύνει την ανανέωση των κυττάρων. Αναγγέλλεται ως η απόλυτη θεραπεία για την κυτταρίτιδα. Η πραγματική θεραπεία της κυτταρίτιδας ξεκινά με την επούλωση του εντέρου και την πέψη, και αυτό μπορεί να πάρει χρόνια για να διορθωθεί. 

  1. Κρύο μπάνιο

Μετά το ντους, γύρισε τη βρύση στο κρύο και όσο πιο κρύο νερό μπορείς να αντέξεις. Ξέπλυνε για 30 δευτερόλεπτα -ή περισσότερο, αν αντέχετε-. Αν αισθάνεσαι ζαλισμένη κατά τη διάρκεια του κρύου ξεβγάλματος, μείωσε σταδιακά τη θερμοκρασία σε μερικές εβδομάδες, μέχρι να αποκτήσεις ανοχή. 

Γιατί λειτουργεί: Η εναλλαγή ζεστού και κρύου νερού είναι μια μορφή υδροθεραπείας, μια αρχαία και παγκόσμια θεραπευτική τεχνική. Το ζεστό νερό διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία σας και το κρύο νερό τα συστέλλει αμέσως. Αυτή η κίνηση διαστολής και συστολής είναι που υποστηρίζει τη λεμφική αποστράγγιση και βοηθά στην απώθηση των στάσιμων τοξινών από τον οργανισμό. 

  1. Καθημερινές στάσεις γιόγκα για αποτοξίνωση

Δεν χρειάζεται να είσαι αθλητική ή ευλύγιστή για να κάνεις αυτές τις δύο στάσεις γιόγκα αποτοξίνωσης. Πρώτον, ξεκίνησε με τη στάση του σκύλου και αφιέρωσε όσο χρόνο μπορείς και θέλεις. Η δεύτερη στάση είναι η Πόδια-Πάνω-Στον-Τοίχο, μια πολύ χαλαρωτική στάση που μπορείς να κάνεις κάθε πρωί, καθώς είναι ένας ήπιος τρόπος για να περάσεις στις δραστηριότητες της ημέρας. 

Γιατί λειτουργεί: Αυτές οι κινήσεις αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος και βοηθούν τη ροή της λέμφου. Το Legs-Up-The-Wall υποστηρίζει επίσης τη ροή της λέμφου, τη λεμφική αποστράγγιση και την κυκλοφορία του αίματος. 

 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ζευγάρι αγκαλιά





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top