Now Reading
Το «15-15-15 workout» της Jennifer Aniston σε κάνει να παραμένεις σε φόρμα

Το «15-15-15 workout» της Jennifer Aniston σε κάνει να παραμένεις σε φόρμα

Avatar photo

Η 53χρονη ηθοποιός ακολουθεί μια ισορροπημένη διατροφή και γυμνάζεται εντατικά, γι’ αυτό και διατηρεί αυτό το τόσο σμιλεμένο κορμί.

Η ηθοποιός Jennifer Aniston ακολουθεί ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής και παραμένει σε φόρμα στα 53 της. Η προπόνηση 15-15-15, που ακολουθεί αποτελείται από 15 λεπτά spinning, ακολουθούμενα από 15 λεπτά cross training και 15 λεπτά στο διάδρομο.

Η «Rachel» των «Friends» αφηγείται την ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτή την προπόνηση: «Το περασμένο φθινόπωρο είχα έναν τραυματισμό και για ένα διάστημα μπορούσα να κάνω μόνο Pilates, το οποίο αγαπώ. Αλλά μου έλειψε ο ιδρώτας, μου έλειψε αυτή η κούραση που νιώθεις όταν πέφτεις με τα μούτρα σε μια προπόνηση. Και έτσι επινόησα αυτή την εκπαίδευση. Προσπαθώ να το κάνω κάθε μέρα. Δεν τα καταφέρνω πάντα, αλλά προσπαθώ».

Η «προπόνηση 15-15-15 της Jennifer Aniston» δεν είναι H.I.I.T., ή High Intensity Interval Training, στην οποία στιγμές υψηλής αναερόβιας προσπάθειας εναλλάσσονται με σύντομα διαστήματα αποκατάστασης και τα οποία είναι σούπερ μοντέρνα. Σε αυτή την περίπτωση η προπόνηση είναι πάντα αερόβια, αλλά χωρίζεται σε 3 διαφορετικές στιγμές. Το πλεονέκτημα αυτού του τύπου προπόνησης είναι κυρίως ψυχολογικό: Η σκέψη ότι θα κάνεις 45 λεπτά τρέξιμο ή σπινιάρισμα είναι πρόκληση. Αν, από την άλλη πλευρά, βάλουμε ως στόχο μια 15λεπτη προσπάθεια, όλα φαίνονται πιο εύκολα, πιο εφικτά.

«Γενικά, οι σύντομες προπονήσεις, όπως το H.I.T., έχουν όλο και μεγαλύτερη ζήτηση, επειδή ο χρόνος έχει γίνει όλο και πιο πολύτιμο αγαθό», εξηγεί ο προσωπικός γυμναστής και δάσκαλος του Judo και του Ju Jitsu Riccardo Carancini. «Η ιδέα είναι ότι μια σύντομη αλλά έντονη σωματική δραστηριότητα παράγει καλύτερα αποτελέσματα από μια “κανονική” μορφή προπόνησης με λιγότερη μυϊκή κόπωση», συμπληρώνει.

Γιατί να ακολουθήσεις το «15-15-15 workout» στα 53 σου

Θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη ότι στην ηλικία των 53 ετών, ίσως μια τέτοια προπόνηση να είναι στην πραγματικότητα πιο κατάλληλη, επειδή είναι πολύ πιθανό να μην έχεις την ίδια φυσική αντοχή με την ηλικία των 20 ετών. Επομένως, τα τρία 15λεπτα είναι σίγουρα πιο κατάλληλα για άτομα που δεν είναι πλέον πολύ νέοι.

Οι τρεις τύποι προπόνησης στο «15-15-15 workout» της Jennifer Aniston είναι όλοι αερόβιοι «και επομένως πλούσιοι σε θερμίδες και είναι κατάλληλοι για όσους θέλουν να χάσουν βάρος. Στη συνέχεια, φυσικά, όλα εξαρτώνται επίσης από τη συχνότητα των συνεδριών και τη συνδυασμένη διατροφή», λέει ο Carnacini.

Εμμηνόπαυση και γυμναστική

Εάν μάλιστα κάποιος έχει ήδη εισέλθει στη φάση της εμμηνόπαυσης, το βάρος είναι ένας από τους παράγοντες που πρέπει να παρακολουθεί συνεχώς. Οι ορμονικές διακυμάνσεις είναι στην πραγματικότητα υπεύθυνες για τη συσσώρευση λίπους. Οι ορμόνες του φύλου ρυθμίζουν στην πραγματικότητα την όρεξη, τη διατροφική συμπεριφορά και τον ενεργειακό μεταβολισμό. Το αποτέλεσμα είναι ότι ο οργανισμός καίει λιγότερες θερμίδες και κατά συνέπεια, η σωματική δραστηριότητα πρέπει να είναι πιο αερόβια για να βοηθήσει στην καύση των περιττών θερμίδων.

Το ιδανικό θα ήταν να συνδυάζετε αυτό το είδος άσκησης με ασκήσεις αντίστασης με βάρη ή ελαστικές ταινίες για τη διατήρηση της μυϊκής μάζας, η οποία μειώνεται με την ηλικία: κατά μέσο όρο 3-5% κάθε δεκαετία μετά την ηλικία των 30 ετών. Αυτός ο τύπος προπόνησης βοηθά επίσης στην αύξηση της οστικής πυκνότητας, η οποία, και πάλι, τείνει να μειώνεται με την εμμηνόπαυση.

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.gr    theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top