Το Παλάτι επιβεβαίωσε ότι η Πριγκίπισσα της Ουαλίας θα τιμήσει την παράδοση και θα επιλέξει το πράσινο χρώμα για την επόμενη δημόσια εμφάνισή της τη Δευτέρα 17 Μαρτίου.
Παρά το γεγονός ότι παρακολούθησε το Trooping the Color τον Ιούνιο και το Wimbledon τον Ιούλιο , η Κέιτ δεν έχει ακόμη επιστρέψει πλήρως στα καθήκοντά της.