Now Reading
Τα επεξεργασμένα κρέατα που κρύβουν κινδύνους για την υγεία

Τα επεξεργασμένα κρέατα που κρύβουν κινδύνους για την υγεία

Avatar photo

Η υπερβολική κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία μας, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Τα επεξεργασμένα τρόφιμα είναι επιβλαβή για την υγεία μας. Αντί να σου προσφέρουν πράγματα που χρειάζεται το σώμα σου για να ευδοκιμήσει, περιέχουν πρόσθετα που μπορούν να κάνουν κακό υγείας. Υπάρχουν πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα εκεί έξω (από σνακ με ζάχαρη έως επεξεργασμένα δημητριακά) που θα πρέπει να εξετάσεις το ενδεχόμενο να περιορίσεις εάν θέλεις να ζήσεις καλύτερη ζωή.

Η εγγεγραμμένη διαιτολόγος Catherine Gervacio από το Living.Fit, αναφέρει πώς τα χειρότερα επεξεργασμένα τρόφιμα είναι τα κρέατα (όπως τα αλλαντικά) και πρέπει να τα αποφύγεις πάση θυσία. Αναλυτικά μας προτείνει να προσέχουμε τα εξής:

Επεξεργασμένα αλλαντικά

Σε ποιον δεν αρέσει να τρώει ένα νόστιμο σάντουιτς με ζαμπόν για μεσημεριανό γεύμα ή να τρώει μια αλλαντικά σε ένα πάρτι; Δυστυχώς, η Gervacio μάς λέει ότι τα αλλαντικά είναι μερικά από τα χειρότερα επεξεργασμένα κρέατα που μπορείς να φας ειδικά αν προσπαθείς να χάσεις βάρος. «Τα μεσημεριανά κρέατα και το corned beef έχουν επίσης υψηλή ποσότητα λίπους», προειδοποιεί. Αυτά τα επεξεργασμένα κρέατα έχουν χάσει τα περισσότερα από τα θρεπτικά συστατικά όταν παρασκευάστηκαν, επομένως δεν σου προσφέρουν πολλά οφέλη σε αντάλλαγμα για όλο αυτό το λίπος. «Αυτό θέτει σε κίνδυνο την υγιή απώλεια βάρους καθώς μπορεί να επηρεαστούν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την καθημερινή λειτουργία και τον μεταβολισμό», λέει. «Είναι καλύτερο να επιλέγεις άπαχα κρέατα που είναι φρέσκα εκτός αγοράς, δεν έχουν ορατά λιπαρά και μαγειρεύονται με λίγα ή καθόλου λιπαρά», πρόσθεσε.

Χοτ ντογκ και λουκάνικα

Είτε ψήνεις χοτ ντογκ στη σχάρα είτε μαγειρεύεις ιταλικό λουκάνικο με τα ζυμαρικά σου, αυτά δυστυχώς, δεν θα έχουν καλό αποτέλεσμα στο σώμα σου. Εκτός από την επεξεργασμένη φύση τους, η Gervacio εξηγεί ότι αυτά τα κρέατα «έχουν ένα μείγμα λίπους και κρέατος για να τα κάνουν πιο γευστικά. Αυτό σημαίνει ότι συνεισφέρει πολλές θερμίδες από το λίπος». Και μαζί με όλο αυτό το λίπος και θα μπορούσαν να περιέχουν ένα άλλο δυνητικά θανατηφόρο συστατικό: τα νιτρικά άλατα, τα οποία λέει ότι «συνδέονται με τον καρκίνο». Αν θέλεις όλη τη νόστιμη γεύση αυτών των επεξεργασμένων επιλογών χωρίς να αντιμετωπίσεις τις συνέπειες, προτείνει «να επιλέξεις αλεσμένα, άπαχα κρέατα».

Φούσκωμα: Οι καλύτερες τροφές για να το καταπολεμήσεις και εκείνες που το δημιουργούν

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το φούσκωμα είναι το αποτέλεσμα επιπλέον αερίων στον οργανισμό μας επειδή έχουμε καταπιεί αέρα ή έχουμε φάει ορισμένες τροφές που μπορούν να συμβάλλουν σε αυτή την κατάσταση.  

Έπειτα από ένα μεγάλο γεύμα είναι απόλυτά φυσιολογικό να αισθάνεσαι φουσκωμένη, αλλά το φούσκωμα που δεν ξεφουσκώνει ή συνοδεύεται από άλλα συμπτώματα όπως ναυτία ή πυρετός μπορεί να είναι λόγος ανησυχίας. Θα μπορούσε να είναι ένα σημάδι ότι κάτι δεν πάει καλά με την υγεία του εντέρου και την πέψη. Η υποκείμενη αιτία θα μπορούσε να είναι πολλά πράγματα, από ένα πεπτικό πρόβλημα ή μια ηπατική νόσο μέχρι γαστρίτιδα ή καρκίνος. Σε κάθε περίπτωση εάν τα συμπτώματα επιμένουν θα πρέπει να συμβουλευτείς γιατρό για να μάθεις τι μπορεί να κρύβεται. 

Αλλά αν το φούσκωμα είναι μόνο περιστασιακό και δεν παρατηρείς άλλες σωματικές κόκκινες σημαίες, υπάρχουν βήματα που μπορείς να κάνεις για να αισθάνεσαι πιο άνετα. Συγκεκριμένα, υπάρχουν απλές αλλαγές στη διατροφή που μπορούν να κρατήσουν το φούσκωμα μακριά. Είναι σημαντικό να γνωρίζεις, ωστόσο, ότι κάθε σώμα είναι διαφορετικό. Μια τροφή που προκαλεί φούσκωμα στη φίλη σου μπορεί να μην κάνει το ίδιο σε εσένα και το αντίστροφο. Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν κάποιοι κοινοί ένοχοι. Ανάμεσα στις τροφές που συμβάλλουν στο φούσκωμα της κοιλιάς υπάρχουν και εκείνες που μπορεί να βοηθήσουν να το αποφύγεις. 

Οι 5 τροφές που μπορεί να συμβάλλουν στο φούσκωμα είναι :  

  1. Επεξεργασμένα τρόφιμα

Εχθρός νούμερο 1: το νάτριο. Το νάτριο συγκρατεί το νερό και όταν συμβαίνει αυτό, καταλήγεις να αντιμετωπίζεις πρήξιμο ή φούσκωμα. Το νάτριο είναι ένα βασικό μέταλλο που πρέπει να καταναλώνεις τακτικά – οπότε δεν μπορείς και δεν πρέπει να το αποφεύγεις εντελώς – αλλά το από πού προέρχεται το νάτριο και πόσο παίρνουμε είναι αυτό που έχει σημασία. Το νάτριο που βρίσκεται σε ανθυγιεινά συσκευασμένα και επεξεργασμένα τρόφιμα, όπως το γρήγορο φαγητό, τα ντρέσινγκ, οι σάλτσες, οι κονσερβοποιημένες σούπες, τα αλλαντικά και τα αρτοσκευάσματα όπως το ψωμί, τα κουλούρια και τα ντόνατς, είναι εκείνο που πρέπει να αποφεύγεις.   

Διάβασε τη συνέχεια ΕΔΩ. 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
τι να κάνω λίστα
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
πώς η σωστή αναπνοή επηρεάζει το δέρμα μας





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top