Now Reading
Πεντανόστιμα μπισκότα παρμεζάνας χωρίς γλουτένη

Πεντανόστιμα μπισκότα παρμεζάνας χωρίς γλουτένη

Avatar photo

Η μεγαλύτερη επιτυχία είναι να μαγειρέψεις κάτι που θα έχει λίγα μόνο υλικά και θα είναι πεντανόστιμα!

Η χαρά της κάθε μαγείρισσας είναι πρώτα από όλα να αρέσουν αυτά που δημιουργεί στους αγαπημένους της, να είναι εύκολες οι παρασκευές κι αν έχουν λίγα υλικά ακόμη καλύτερα, διότι ως γνωστόν ο χρόνος είναι χρήμα και η αγάπη από το στομάχι τρέφεται!

Ανακάλυψα μια εύκολη συνταγή με βότανα και χωρίς γλουτένη, στο τελευταίο επεισόδιο του «Alt-Baking Bootcamp» με την Elise Smith, σεφ ζαχαροπλαστικής και υπεύθυνη για την ανάπτυξη συνταγών. Η σεφ μας λέει πως να φτιάξουμε τα πιο αφράτα και τυρένια μπισκότα που θα τα λατρέψουν μικροί και μεγάλοι, και τα οποία είναι εύκολα στην παρασκευή τους.

Μυστικά για τέλεια αφράτα μπισκότα από τη σεφ

Ξεκινάμε από το πολύ βασικό πως όταν μαγειρεύουμε η διαδικασία είναι θεραπευτική και όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα είναι ένας κόπος που έχει δημιουργηθεί με πολύ αγάπη. Η σεφ μας λέει πως το μυστικό για να φτιάξεις αφράτα μπισκότα, βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο τα ανοίγουμε και προτείνει την παραλλαγή της μεθόδου «δίπλωμα βιβλίου», το οποίο αφορά το δίπλωμα της ζύμης ώστε να διανεμηθεί σωστά το βούτυρο και να έχουμε την αφράτη ζύμη που θέλουμε.

Το άλλο hack της σεφ έχει να κάνει με τη θερμοκρασία του βουτύρου που πρέπει να είναι κρύου, όχι κατεψυγμένου, και κομμένο σε κύβους το οποίο στη συνέχεια δουλεύεται στη ζύμη ελάχιστα, ώστε τα μικροσκοπικά κομμάτια βουτύρου να παραμείνουν άθικτα πριν τα μπισκότα μπουν στο φούρνο. Το κρύο βούτυρο είναι μία από τις βασικές διαφορές μεταξύ των σκληρών μπισκότων και των ελαφρών, αφράτων μπισκότων. Αυτό συμβαίνει επειδή το κρύο βούτυρο απελευθερώνει ατμό καθώς λιώνει όταν μαγειρεύεται. Αν το βούτυρο μαλακώσει υπερβολικά, θα υπερβάλει στη ζύμη και θα έχει ως αποτέλεσμα πυκνά μπισκότα.

Το «ένοχο» βούτυρο

Το βούτυρο το χρησιμοποιούμε για την παρασκευή πολλών γλυκών αλλά και αλμυρών φαγητών και πολλοί το θεωρούν ένοχο, ενώ στην πραγματικότητα έχει και κάποια πλεονεκτήματα, όλα βέβαια υπό τη «σκιά» του μέτρου στην κατανάλωση. «Το υψηλής ποιότητας βούτυρο, κατά προτίμηση βιολογικό, χορτοφαγικό, είναι απίστευτα πυκνό σε θρεπτικά συστατικά, παρέχοντας βιταμίνες Α, D και Ε. Η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για ένα υγιές καρδιαγγειακό σύστημα», δήλωσε  στο Well+Good η Elyse Kopecky, μαραθωνοδρόμος και συν-συγγραφέας του βιβλίου μαγειρικής με επίκεντρο το πρωινό, «Rise and Run».

Τα υλικά:

(Με τη συνταγή μπισκότων παρμεζάνας χωρίς γλουτένη θα φτιάξεις 9 μπισκότα)

4 φλιτζάνια αλεύρι χωρίς γλουτένη
1/4 φλιτζανιού ψιλοτριμμένη παρμεζάνα
1 κουταλιά της σούπας μπέικιν πάουντερ
1 1/2 κουταλιά της σούπας αλάτι
1 φλιτζάνι κρύο βούτυρο, σε κύβους
1 1/4 φλιτζάνι βουτυρόγαλα, κρατήστε μια μικρή ποσότητα για το στρώσιμο των μπισκότων
Μερικά κλαδάκια μαϊντανό, φασκόμηλο, δεντρολίβανο και θυμάρι (προαιρετικά)

Η παρασκευή:

1. Σε ένα μεγάλο μπολ, ανακατεύεις το αλεύρι, την παρμεζάνα, το μπέικιν πάουντερ και το αλάτι μαζί. Χτύπησε με το σύρμα μέχρι να ενωθούν καλά τα υλικά και δημιούργησε μια μικρή λακκούβα στο κέντρο.

2. Προσθέτεις το κρύο βούτυρο και ανακατεύεις απαλά για να καλυφθεί. Χρησιμοποιώντας τα χέρια σου, σπάσε το βούτυρο μέχρι να έχουν το μέγεθος ενός μπιζελιού. Όταν η ζύμη μπορεί να κρατήσει το σχήμα της όταν πιέζεται, είσαι έτοιμη για το επόμενο βήμα.

3. Προσθέτεις το βουτυρόγαλα και ανακατεύεις απαλά με μια σπάτουλα.

4. Πασπαλίζεις μια επίπεδη επιφάνεια με αλεύρι και τοποθετείς τη ζύμη. Φέρνεις τη ζύμη μαζί για να σχηματίσεις ένα μεγάλο λοφάκι. Πιέζεις απαλά τη ζύμη σε ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο ύψους περίπου 2εκ. χρησιμοποιώντας τα χέρια σου.

5. Στη συνέχεια, διπλώνεις τη ζύμη σε τρία μέρη χρησιμοποιώντας μια ξύστρα πάγκου και την κλείνεις σαν βιβλίο. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τη ξύστρα πάγκου, κόψε τη ζύμη στο κέντρο και βάλε τα δύο κομμάτια το ένα πάνω στο άλλο. Πιέζεις προς τα κάτω τη στοίβα για να σχηματιστεί και πάλι ένα ορθογώνιο. Επαναλαμβάνεις τη διαδικασία άλλες δύο φορές.

6. Μόλις ολοκληρωθεί, ανοίγεις τη ζύμη σε επίπεδη μορφή χρησιμοποιώντας έναν πλάστη και τετραγωνίζεις τις άκρες χρησιμοποιώντας τη ξύστρα πάγκου. Στη συνέχεια, κόβεις τη ζύμη σε εννέα ίσα κομμάτια.

7. Μεταφέρεις τα μπισκότα σε ένα ταψί με λαδόκολλα και αφήνεις τη ζύμη να παγώσει στο ψυγείο για περίπου 30 λεπτά. Εν τω μεταξύ, προθερμαίνεις το φούρνο στους περίπου στους 200 βαθμούς κελσίου..

8. Μόλις τα μπισκότα κρυώσουν, χρησιμοποιείς ένα πινέλο ζαχαροπλαστικής βουτηγμένο σε βουτυρόγαλα για να καλύψεις ελαφρά την επιφάνεια. Στη συνέχεια, προσθέτεις ένα διακοσμητικό βότανο στο κέντρο.

9. Ψήνεις στο φούρνο για 15 έως 20 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν.

 

 

 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.gr    theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top