Now Reading
Σταμάτα το κλάμα του παιδιού σου με 3 αποτελεσματικούς τρόπους- Θα ηρεμήσει αμέσως

Σταμάτα το κλάμα του παιδιού σου με 3 αποτελεσματικούς τρόπους- Θα ηρεμήσει αμέσως

Avatar photo
Παιδί που κλαίει

Όλα τα παιδιά λίγο ή πολύ θα χρησιμοποιήσουν το κλάμα ή θα έχουν ξεσπάσματα για να επικοινωνήσουν και να εκφράσουν αυτό που νιώθουν. Διάβασε πώς μπορείς να το αντιμετωπίσεις με τρόπους που προτείνουν οι ειδικοί.

Το να ξέρεις πώς να αντιμετωπίζεις ένα παιδί που κλαίει για τα πάντα μπορεί να είναι και αυτό που θα σε κρατήσει μακριά από τα δάκρυα. Και ναι, υπάρχουν τρόποι για να βοηθήσεις το ευαίσθητο παιδί σου να μάθει να «αυτορυθμίζεται», εστιάζοντας στην σωστή μέθοδο της επικοινωνίας.

Σχεδόν κάθε παιδί περνάει από μια φάση όπου υπάρχουν πάρα πολλά σε αυτόν τον κόσμο για το αναπτυξιακό του στάδιο και δυσκολεύονται να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους. Τι μπορείς να κάνεις σαν γονιός ώστε να αντιμετωπίσεις το κλάμα του μωρού σου; Η επικοινωνία με το παιδί είναι το κλειδί, λέει ο εργοθεραπευτής Dr. Shelli Dry.

«Είναι σημαντικό να παραμείνεις όσο το δυνατόν πιο ειλικρινείς και ανοιχτοί κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας». Η απλή αλήθεια είναι ότι ορισμένα παιδιά είναι πιο ευαίσθητα και νιώθουν τα πράγματα πιο δυνατά από άλλα, απλώς από τη φύση τους, αναφέρει ο Dry. Μπορεί να είναι εξαιρετικά αγχωτικό να αντιμετωπίζεις ένα παιδί που φαίνεται να κλαίει για κάθε μικρό πράγμα και είναι σημαντικό να καταλάβεις εάν βρίσκεσαι απλώς σε μια δύσκολη αναπτυξιακή φάση ή εάν υπάρχει ένα ευρύτερο ζήτημα.

Όλα τα παιδιά λίγο ή πολύ θα χρησιμοποιήσουν το κλάμα ή θα έχουν ξεσπάσματα (ειδικά σε δημόσιους χώρους) για να επικοινωνήσουν και να εκφράσουν αυτό που νιώθουν.

Ωστόσο, εάν δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό ζήτημα μπορείς να μάθεις απλούς τρόπους που προτείνουν οι ειδικοί για να αντιμετωπίσεις ένα παιδί που κλαίει για τα πάντα:

1. Ηρέμισε τον εαυτό σου πρώτα

«Τα παιδιά είναι ευαίσθητα στην ενέργεια και αν δεν φροντίσεις τον εαυτό σου, θα επηρεάσει και το νευρικό τους σύστημα. Γι’ αυτό πρώτα πρέπει να ηρεμίσεις τον εαυτό σου και στην συνέχεια το παιδί σου, ώστε να χαλαρώσει», λέει η Δρ Jennifer B. Rhodes, αδειούχος κλινική ψυχολόγος. Δοκίμασε να πάρεις μερικές μεγάλες, αργές, βαθιές αναπνοές πριν αρχίσεις να αλληλοεπιδράς με το παιδί σου που κλαίει.

2. Επικύρωσε τα συναισθήματα του παιδιού

«Το καλύτερο πράγμα που μπορούν να κάνουν οι γονείς στην περίπτωση ενός πολύ ευαίσθητου ή με ενσυναίσθηση παιδιού είναι να διδάξουν στο παιδί τους ότι είναι εντάξει να νιώθει λυπημένος και να το βοηθήσουν να επικυρώσει τα συναισθήματά του». Μόλις διαβεβαιωθείς το παιδί σου ότι είναι ασφαλές και ότι τα συναισθήματά του είναι εντάξει και έγκυρα, δοκίμασε «να δώσεις στο παιδί μια δραστηριότητα με στόχο να κάνει όταν αρχίζει να νιώθει λυπημένος», προτείνει ο ειδικός. «Αυτό μπορεί να συνδυαστεί με μια κοινωνική ιστορία για επαναλαμβανόμενη εξάσκηση», προσθέτει ο Dry. Κάθε φορά που το παιδί σου πληγώνεται, η επανάληψη και οι καταπραϋντικές επιρροές μπορεί να είναι απαραίτητες.

Παιδί που κλαίει

3. Προσπάθησε να προβλέψεις τα ερεθίσματα

Ο Dry λέει ότι εάν το παιδί σου είναι πολύ ευαίσθητο, μπορεί να θέλεις να προσπαθήσεις να προβλέψεις τα ερεθίσματά του, είτε είναι ακουστικά, οπτικά ή απτικά, και να του μιλήσεις. «Εάν οι γονείς εντοπίσουν προκλητικές αισθήσεις και μπορούν να μειώσουν το επίπεδο διέγερσης, θα βοηθήσουν το παιδί τους να διατηρήσει μια ήρεμη κατάσταση και να μειώσει τις πιθανότητες εξάντλησης ή κόπωσης και άγχους». Ο Dry προτείνει επίσης να μάθουν διαλογιστικές πρακτικές που επιτρέπουν στα παιδιά να εστιάσουν και να ηρεμήσουν μέσα από τα μάντρα και μέσα τους.

Ωστόσο, εάν το παιδί σου συνεχίζει να κλαίει και να δυσκολεύεται πραγματικά με κάθε μικρό πράγμα, μίλησε με τον παιδίατρό και δες τι σκέφτεται. Είναι φυσιολογικό να ζητάς βοήθεια και οι παιδίατροι εκπαιδεύονται για να υποστηρίζουν τις ανάγκες συμπεριφοράς και τη συναισθηματική ευεξία των οικογενειών καθώς και τη σωματική τους ευεξία. Το παιδί σου μπορεί να περνά από κανονικά παιδικά πράγματα ή ίσως χρειάζεται επιπλέον υποστήριξη.

Διάβασε επίσης:

Τι πρέπει να τρώει το παιδί σου καθημερινά και τι να αποφεύγει σύμφωνα με παιδίατρο

Το σώμα είναι ο καθρέφτης των διατροφικών μας συνηθειών, συνεπώς όλα όσα καταναλώνουμε ημερησίων βοηθούν τον οργανισμό μας για να είναι υγιής και δυνατός. Μπορεί ως ενήλικες να κάνουμε τις «παρασπονδίες» μας, εντάσσοντας στη διατροφή μας τροφές που δεν προσφέρουν οφέλη (θερμίδες όμως πολύ) στον οργανισμό μας, όμως δεν θα έπρεπε να κάνουμε το ίδιο και στα παιδιά μας.  Σύμφωνα με την παιδίατρο Ηλέκτρα Χανιώτη «οι ημερήσιες ανάγκες σε θερμίδες εξαρτώνται από την ηλικία, το φύλο και το είδος της φυσικής άσκησης κάθε παιδιού».

Οι κύριες ομάδες των τροφών είναι 5:

1η ομάδα : κρέας, ψάρια και θαλασσινά, αυγό, όσπρια, προϊόντα σόγιας, ξηροί καρποί

2η ομάδα : γάλα, γαλακτοκομικά προϊόντα

3η ομάδα : δημητριακά

4η ομάδα : φρούτα

5η ομάδα : λαχανικά

Η παιδίατρος λέει στο theissue.gr πως «τα γεύματα των παιδιών και όλης της οικογένειας πρέπει να περιλαμβάνουν τροφές και από τις 5 ομάδες καθημερινά».

Διάβασε τη συνέχεια ΕΔΩ. 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βασίλισσα Αικατερίνη





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top