Now Reading
Δεν τρως το γκρέιπφρουτ γιατί είναι ξινό; Με 5 τρόπους θα το κάνεις το πιο γλυκό φρούτο

Δεν τρως το γκρέιπφρουτ γιατί είναι ξινό; Με 5 τρόπους θα το κάνεις το πιο γλυκό φρούτο

Avatar photo
εσπεριδοειδή

Το γκρέιπφρουτ πολλοί άνθρωποι δεν το τρώνε γιατί είναι ξινό, όμως υπάρχουν 5 τρόποι για να το γλυκάνεις.

Το γκρέιπφρουτ είναι από τα εσπεριδοειδή που είναι γεμάτα σε βιταμίνες A  και C, και βοηθούν το ανοσοποιητικό σύστημα. Όμως κατά γενική ομολογία είναι από τα ξινά φρούτα και μάλιστα αυτός είναι ο λόγος που πολλοί δεν τα τρώνε. Ενώ θέλεις να τα απολαύσεις σου είναι δύσκολο. Κι όμως υπάρχει τρόπος να βελτιώσεις τη γεύση του χωρίς να συνοφρυώνεις το πρόσωπο σου όταν το τρως ή το πίνεις.

Το γκρέιπφρουτ διατίθεται σε διάφορες ποικιλίες, με ορισμένες να έχουν πιο έντονη γεύση από άλλες. Τα πέντε πιο κοινά είναι το oro blanco, το κόκκινο, το ροζ, το pomelo και το λευκό. «Υποτίθεται ότι όσο πιο κόκκινη είναι η σάρκα, τόσο πιο γλυκιά είναι η γεύση, αλλά βρίσκουμε ότι το κόκκινο γκρέιπφρουτ έχει λιγότερο περίπλοκη γεύση», λέει ο διευθυντής τροφίμων Bon Appétit, Chris Morocco στο womansworld.com.

γκρέιπφρουτ

«Αγκαλιάζοντας» το πικρό

Παρά τους διαφορετικούς βαθμούς πικρίας, όλα τα γκρέιπφρουτ περιέχουν ένα φλαβονοειδές που ονομάζεται naringin που είναι υπεύθυνο για την έντονη γεύση του. Προηγούμενη έρευνα διαπίστωσε ότι τα κυστίδια χυμού και οι σπόροι του γκρέιπφρουτ περιέχουν τις χαμηλότερες συγκεντρώσεις ναρινγίνης. Αντίθετα, οι μεμβράνες τμημάτων του γκρέιπφρουτ, το κουκούτσι και το άλμπεντο (το λευκό σπογγώδες τμήμα της φλούδας) περιέχουν υψηλότερες ποσότητες του φλαβονοειδούς. Τελικά, το καλό αντισταθμίζει το κακό με τη ναριγγίνη, καθώς συνδέεται με αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Έτσι, αντί να θέλουμε να αποφύγουμε την έντονη γεύση του, ας δοκιμάσουμε να εξισορροπήσουμε το γκρέιπφρουτ με ένα δεύτερο τρόφιμο ή συστατικό.

Πώς να εξισορροπήσουμε την πικρή γεύση του γκρέιπφρουτ

1. Πασπαλίζουμε τα φρούτα με αλάτι

Η προσθήκη ενός ελαφρού πασπαλίσματος αλατιού στο γκρέιπφρουτ μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά στην πραγματικότητα λειτουργεί. Ο Paul Breslin, PhD, καθηγητής Διατροφικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Rutgers, εξηγεί ότι το να βάλουμε αλάτι στα φρούτα μειώνει την ικανότητα της γλώσσας να ανιχνεύει πικρές ενώσεις όπως η ναριγγίνη. «Όταν προσθέτω αλάτι σε αυτό, καταστέλλω μερικές από τις αρνητικές νότες όπως την πικρή γεύση», λέει στον Guardian. Ως αποτέλεσμα, ο Breslin λέει ότι η καταστολή της πικρής γεύσης του φρούτου επιτρέπει τη γλυκύτητα του να λάμψει.

εσπεριδοειδή

2. Βάζουμε μέλι πάνω από τα φρούτα

Σύμφωνα με το MissInformationBlog.com, αυτό το φυσικό γλυκαντικό είναι ο υγρός χρυσός που μαλακώνει τη γεύση από το πικρό γκρέιπφρουτ. Βάλε ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι και πρόσθεσε λίγο ακόμα αν χρειάζεται. Η σιροπιαστή υφή του μελιού αναμιγνύεται επίσης με τους χυμούς του γκρέιπφρουτ για να δημιουργήσει ένα γλυκό dressing.

3. Καραμελώνουμε τα φρούτα

Είσαι λάτρης της κρεμ μπρουλέ; Αν ναι, θα λατρέψεις το «γκρέιπφρουτ μπρουλέ»«, το οποίο φτιάχνεται πασπαλίζοντας μισό γκρέιπφρουτ με ζάχαρη και καραμελώνοντας την με φλόγιστρο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα τραγανό, ζαχαρούχο top που εξισορροπεί το ξινό και ζουμερό αυτό φρούτο.

4. Βάζουμε τα γκρέιπφρουτ σε φρουτοσαλάτα

Η φρουτοσαλάτα δεν είναι απλώς ένα καλοκαιρινό, δροσερό φαγητό. Μπορείς να κάνεις μια χειμερινή φρουτοσαλάτα βάζοντας εποχικά φρούτα όπως μήλα, ακτινίδια ή ακόμη και ανανά που θα βρεις στα super market. Κάνοντας μια φρουτοσαλάτα αυτόματα τα υπόλοιπα φρούτα θα «πάρουν» την ξινίλα του γκρέιπφρουτ και ταυτόχρονα θα φας μια σαλάτα ενισχυμένη με πολλά θρεπτικά συστατικά.

χέρια φρούτα

5. Προσθέτοντας ένα γαλακτοκομικό στοιχείο

Αυτή η συμβουλή από το UptownGirl.com απαιτεί να συνδυάσουμε φέτες γκρέιπφρουτ με λίγο γιαούρτι ή τυρί κότατζ. Γιατί; Η κρεμώδης υφή από τα γαλακτοκομικά βοηθά στη μείωση της οξύτητας του γκρέιπφρουτ. Μπορούμε επιπλέον να προσθέσουμε μια κουταλιά γκρανόλα για ένα πιο ολοκληρωμένο μπολ με φρούτα και γιαούρτι.

εσπεριδοειδήΑυτές οι συμβουλές είναι βέβαιο ότι θα αλλάξουν την άποψη όποιου μισεί το γκρέιπφρουτ. Απλώς έχε κατά νου ότι η κατανάλωση γκρέιπφρουτ ενώ παίρνεις ορισμένα φάρμακα μπορεί να κάνει αυτό το φάρμακο να παραμείνει στο σώμα σου περισσότερο, σε αντίθεση με την έγκαιρη διάσπαση. Αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερη ποσότητα φαρμάκου που υπάρχει στο αίμα σου και σε πιθανότητα αυξημένων παρενεργειών.

Διάβασε επίσης:

Φτιάξε μόνη σου γιαούρτι με μόνο 2 υλικά

Πολλές από εμάς έχουμε ξεκινήσει, από την εποχή που βρισκόμασταν καραντίνα, δημιουργικές, μαγειρικές προσπάθειες. Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το δικό μας σπιτικό ψωμί, ζυμάρια για πίτσες και ο κατάλογος μεγάλωνε όσο καθόμασταν μέσα. Αν συνεχίζεις να ασχολείσαι με νέα μαγειρικά «ταξίδια», μπορείς να δοκιμάσεις να φτιάξεις το δικό σου γιαούρτι.

γιαύρτιΤο να φτιάξεις το δικό σου γιαούρτι στο σπίτι είναι πραγματικά πολύ εύκολο, και κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι πιο υγιεινό από το να τρως γιαούρτι αγορασμένο από super market, αφού μόλις το έχεις παράξει και είναι φρεσκοζυμωμένο. Τα προβιοτικά βακτήρια σε ένα φρεσκοφτιαγμένο γιαούρτι λέγεται ότι είναι πιο ενεργά. Επίσης, τα προβιοτικά τρόφιμα λέγεται ότι βοηθούν στην ενίσχυση της ανοσίας, της υγείας του δέρματος και πολλά άλλα!

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ζυμαρικα






Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.grtheissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top