Now Reading
3 απλά μυστικά για να κάνεις τον μεταβολισμό σου να «τρέχει με χίλια»

3 απλά μυστικά για να κάνεις τον μεταβολισμό σου να «τρέχει με χίλια»

Avatar photo

Ανακαλύψαμε τρεις πολύ απλούς τρόπους που θα βοηθήσουν στην άμεση ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου.

Μερικές φορές, ερχόμαστε αντιμέτωπες με εκείνες τις ημέρες που αισθανόμαστε ότι ο μεταβολισμός μας λειτουργεί εναντίον μας. Όσο σκληρά κι αν προσπαθούμε για να χάσουμε κάποια κιλά, καταλήγουμε να παίρνουμε και δυστυχώς όλα εξαρτώνται από το μεταβολισμό μας. Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων εκτιμάται ότι είναι μεταβολικά ανθυγιεινό, σύμφωνα με την Εθνική Έρευνα Υγείας και Διατροφής. Έτσι, αν είσαι και εσύ μεταβολικά ανθυγιεινή, σημαίνει ότι θα έχεις αργό μεταβολισμό, που κάθε άλλο πάρα φίλος σου δεν θα είναι στην οποιαδήποτε προσπάθεια σου για να χάσεις κιλά. 

Τα νέα είναι ότι στην εποχή μας υπάρχουν πολλοί παράγοντες που έχουν ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση του μεταβολικού ρυθμού, συμπεριλαμβανομένης της γενετικής και του τρόπου ζωής μας. Ενώ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για τα γονίδιά σου, μπορείς σίγουρα να κάνεις αλλαγές στον τρόπο ζωής σου που βοηθούν στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Έτσι, με αυτά τα δεδομένα, αν θέλεις να γίνεις πιο  γυμνασμένη και υγιής, τότε δεν έχεις πάρα να συνεχίσεις να διαβάζεις και να ακολουθήσεις μικρούς, απλούς, καθημερινούς τρόπους που θα σε βοηθήσουν στην άμεση ενίσχυση του μεταβολισμό σου. 

  1. Ενυδάτωση

Το να πίνεις πολύ νερό έχει πολλά οφέλη από μόνο του, όπως η απομάκρυνση όλων των τοξινών από το σώμα και η διατήρηση του δέρματός σε λαμπερό και υγιές. Υπάρχει όμως ένα ακόμα σημαντικό όφελος: ενισχύει το μεταβολικό σύστημα. Η πρόσληψη νερού θεωρείται ζωτικής σημασίας για το μεταβολισμό, καθώς το μόριο του νερού H2O είναι απαραίτητο για τις μεταβολικές αντιδράσεις που λαμβάνουν χώρα. Σύμφωνα με το Frontiers in Nutrition Reviews του 2016, Έχει επίσης παρατηρηθεί ότι πυροδοτεί την επαγόμενη από το νερό θερμογένεση, η οποία αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό κατά 30% για περίπου 60 λεπτά. 

  1. Μια υγιεινή ρουτίνα ύπνου

Ο ύπνος και η ξεκούραση είναι σημαντικά για να χαλαρώσουν οι μύες, το μυαλό και το σώμα μας, αλλά είναι επίσης ευεργετικά για τη μεταβολική μας ευεξία. Αν δεν ξεκουραζόμαστε αρκετά, τότε το σώμα μας αντιλαμβάνεται ότι υπάρχει ένα αυξημένο οξειδωτικό στρες και ορμονική ανισορροπία, γεγονός που μπορεί να έχει σημαντικά αρνητικό αντίκτυπο στο μεταβολικό μας ρυθμό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όταν οι άνθρωποι ξεκινούν το ταξίδι τους για την απώλεια βάρους, οι γιατροί συνιστούν τουλάχιστον οκτώ ώρες ύπνου για να επιτύχουν τους στόχους τους χωρίς αναποδιές. 

  1. Μία ολοκληρωμένη, θρεπτική διατροφή

Μια υγιεινή διατροφή είναι το κλειδί για τη μεταβολική ευεξία. Το σώμα μας είναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να χρειάζεται κάθε είδους θρεπτικό συστατικό. Αν παραλείψεις κάποιο από τα απαιτούμενα χρήσιμα συστατικά που χρειάζεσαι, τότε θα αντιμετωπίσεις ελλείψεις ,σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, οι οποίες οδηγούν σε ιατρικά προβλήματα, όπως το χαμηλό ασβέστιο που μπορεί να οδηγήσει σε πρώιμη εμφάνιση οστεοπόρωσης, ή το να κάνεις μια διατροφή χωρίς πρωτεΐνες μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μυών. Αντίστοιχα, όταν πρόκειται για τη μεταβολική μας ευεξία, μπορούμε πολύ εύκολα να την επιτύχουμε ένα ενσωματώσουμε στην καθημερινότητα μας μια ολοκληρωμένη διατροφή που αποτελείται από σύνθετους υδατάνθρακες, ακόρεστα λίπη, άπαχη πρωτεΐνη και κυρίως, λαχανικά. 

  Τόλμησε να αλλάξεις ή να βελτιώσεις την καθημερινότητα σου στους παραπάνω τομείς και δες τον μεταβολισμό σου να σε ανταμείβει για την προσπάθεια.  

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.gr    theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top