Now Reading
Αυτές είναι οι 5 στάσεις γιόγκα που κάνει η Dua Lipa για να διώχνει το άγχος

Αυτές είναι οι 5 στάσεις γιόγκα που κάνει η Dua Lipa για να διώχνει το άγχος

Avatar photo

Είτε αισθάνεσαι αγχωμένη είτε απλά θέλεις να αφιερώσεις λίγο χρόνο στην γυμναστική σου σήμερα, δοκίμασε αυτές τις στάσεις που έχουν εγκριθεί από pop star για να ηρεμίσεις το μυαλό σου.

Δεν μπορούμε όλοι να είμαστε σούπερ σταρ της βρετανικής pop. Μπορούμε όμως να κάνουμε τις ίδιες στάσεις γιόγκα με αυτές. Σε μια πρόσφατη έκδοση του ενημερωτικού της δελτίου, Service95, η Dua Lipa μίλησε για το πώς συχνά στρέφεται στην πρακτική της γιόγκα ως έναν τρόπο να αποσυμπιέζεται πριν και μετά από μια συναυλία. «Είμαι ιδιαίτερα ευγνώμων στη δασκάλα γιόγκα που μου άλλαξε τη ζωή, την Annie Landa, η οποία με βοήθησε να παραμείνω δυνατή, γειωμένη και συγκεντρωμένη τους τελευταίους μήνες», γράφει στο ενημερωτικό της δελτίο. «Αυτό δεν το έχω νιώσει ποτέ πιο απαραίτητο από ό,τι σε αυτούς τους ολοένα και πιο ταραγμένους καιρούς, κάτι που απασχολεί όλες μας τις σκέψεις».

Η Amber Willett, εκπαιδεύτρια γιόγκα με έδρα τη Φλόριντα μίλησε για κάθε μία από αυτές τις στάσεις και πώς μπορούν να ωφελήσουν το σώμα σας. Όπως και η Lipa, πιθανότατα βιώνεις κι εσύ άγχος. Το να κατευθυνθείς προς το στρώμα της γιόγκα μπορεί να σου προσφέρει κάποια αναγκαία ανακούφιση. Ωστόσο, προσπάθησε να μην έχεις υπερβολικές προσδοκίες από τον εαυτό σου. «Η νούμερο ένα συμβουλή μου για κάποιον που νιώθει άγχος και που έρχεται στη γιόγκα για το άγχος είναι να αφήσει τις προσδοκίες για το τι υποτίθεται ότι είναι η γιόγκα και πώς υποτίθεται ότι πρέπει να μοιάζει η γιόγκα», λέει η Willett.

Οι 5 αγαπημένες πόζες της Dua Lipa

 1. Adho Mukha Svanasana (Σκύλος που κοιτάει προς τα κάτω)

Η Lipa λέει ότι χρησιμοποιεί αυτή τη στάση για να ελέγξει το σώμα της και να δει πώς αισθάνεται. Είναι λογικό. Αυτή η αναστροφή προσφέρει προοπτική για τη σωματική, νοητική και συναισθηματική μας κατάσταση. Η τοποθέτηση του κεφαλιού σου κάτω από την καρδιά σου αλλάζει τη φυσική κατεύθυνση της ροής του αίματος, γεγονός που ωφελεί το νευρικό σου σύστημα, λέει ο Willett.

 2. Eka Pada Rajakapotasana (Πόζα του βασιλιά περιστεριού με ένα πόδι)

Αν έχεις την ανάγκη να αφεθείς εντελώς, δοκίμασε στη Πόζα του Βασιλιά Περιστεριού με ένα πόδι (One-Legged King Pigeon Pose). Η Lipa λέει ότι αυτή η στάση απελευθερώνει όλη τη στάσιμη ενέργεια στους γοφούς της και η Willett συμφωνεί. «[Αυτή] είναι όλη στους γοφούς], λέει. «Κρατάμε πολύ άγχος και ένταση στους γοφούς, οπότε [η One-Legged King Pigeon Pose] είναι μια στάση που είναι γνωστό ότι κάνει τους ανθρώπους να κλαίνε». Αν η πλήρης εκδοχή αυτής της στάσης δεν είναι προσιτή σε εσάς, η Willett προτείνει να δοκιμάσετε την ανάκλιντη εκδοχή, η οποία θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα στο άνοιγμα των γοφών σας.

Πηγή: Instagram – DUA LIPA

 3. Supta Matsyendrasana (Στροφή της σπονδυλικής στήλης σε ύπτια θέση)

Η τραγουδίστρια του “Levitating” ορκίζεται να κάνει αυτή τη στάση μέρα και νύχτα -και δεν θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε περισσότερο. Αυτή η στάση τεντώνει (και ανοίγει) τους μυς της πλάτης σου, χαρίζοντάς σου μια απελευθέρωση για όλο το σώμα. Η Willett λέει ότι οι στάσεις συστροφής, όπως αυτή, μπορούν να είναι αναζωογονητικές και ενδεχομένως ευεργετικές για το λεμφικό σύστημα και το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

 4. Ananda Balasana (Happy Baby Pose)

Η Lipa λέει ότι αυτή η στάση, που είναι το αγαπημένο της παθητικό άνοιγμα των ισχίων, είναι μια στάση στην οποία θα μπορούσε να μείνει όλη μέρα. Εκτός από το άνοιγμα των σφιγμένων γοφών, η Willett λέει ότι αυτή η στάση τεντώνει το πίσω μέρος των ποδιών σου, τη σπονδυλική σας στήλη και τους μηριαίους μυς. Παρόλο που αυτή η στάση στοχεύει κυρίως στο κάτω μέρος του σώματός σου, λέει ότι αυτή η στάση βοηθά επίσης στην ανακούφιση από το στρες και την ένταση μέσω της πλάτης και των ώμων σου.

 5. Salamba Sirsasana (υποστηριζόμενη στάση κεφαλής)

Η Dua Lipa λέει ότι κάνει αυτή την αναστροφή κάθε μέρα. «Η αναστροφή κάνει καλό και στο μυαλό μου», γράφει στο ενημερωτικό της δελτίο. «[Μου] δίνει τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά μια διαφορετική προοπτική στη ζωή, φέρνοντάς την σε πλήρη κύκλο, καθώς δουλεύω πάνω στη δύναμη, την ισορροπία και την εστίασή μου». Η Willett λέει ότι αυτή η πόζα προκαλεί την εστίασή σου με καλό τρόπο.

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.gr    theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top