Now Reading
Ακολούθησε τα μυστικά της Kate Middleton που θα σου αλλάξουν τη ζωή

Ακολούθησε τα μυστικά της Kate Middleton που θα σου αλλάξουν τη ζωή

Avatar photo

Η πριγκίπισσα της Ουαλίας έχει πολλά χαρίσματα ένα από αυτά είναι και το να κάνει τον βασιλικό τρόπο ζωής να φαίνεται εύκολος, αβίαστος, σαν μία απλή καθημερινότητα, εμείς ρίξαμε μια ματιά στα παρασκήνια της υγιεινής ζωής που ακολουθεί η Kate Middleton.

Η Kate Middleton -επισήμως πλέον Αικατερίνη, η πριγκίπισσα της Ουαλίας– είναι μια πολυάσχολη μαμά τριών παιδιών και ένα δημόσιο πρόσωπο, οι δύο αυτοί ρόλοι της είναι αρκετοί για να κάνουν ιδιαίτερα δύσκολη τη διατήρηση υγιεινών συνηθειών στον καθημερινό τρόπο ζωής της. Ειδικά τώρα, μετά τον θάνατο της βασίλισσας Elizabeth, ως σύζυγος του πρίγκιπα William και η νέα πριγκίπισσα της Ουαλίας ετοιμάζεται να γίνει και η επόμενη βασιλική σύζυγος του Ηνωμένου Βασιλείου και της Κοινοπολιτείας. Η πίεση για τα καθήκοντα που την περιμένουν είναι μεγάλη και δεν αφήνει χρόνο για προσωπική ζωή, ούτε περιθώρια χαλάρωσης και λάθους.  

Τα υπέροχα, μοναδικά ρούχα που φόρα, η μόδα που δημιουργεί και μας εμπνέει, τα πολυτελή ταξίδια που κάνει και τα ανεκτίμητα κοσμήματα που φόρα, συνήθως από τη συλλογή της βασιλικής οικογένειας, πολλά εκ των όποιων και της ίδιας της βασίλισσας. Η 40χρονη πριγκίπισσα Kate, σίγουρα έχει καταφέρει να γίνει η πριγκίπισσα της πραγματικής ζωής και με έναν τόσο αβίαστο τρόπο, σαν να είναι η «γαλαζοαίματη της διπλανής πόρτας». Αλλά όταν πρόκειται για τη διατήρηση της υγείας της και της φυσικής της κατάστασης, είναι φανερό σε κάθε της εμφάνιση, ότι η Kate διαθέτει πολλή πειθαρχία. Είναι γνωστό ότι έχει ένα πρόγραμμα τακτικής άσκησης, τρώει σωστά, κοιμάται αρκετά και διαχειρίζεται το άγχος της, κάτι που σε εμάς τους κοινούς θνητούς μπορεί να φαντάζει μάλλον δύσκολο, αλλά μία πριγκίπισσα, δεν έχει την πολυτέλεια να το αφήσει να φανεί. 

Σύμφωνα με το βασιλικό πρωτόκολλο, η Kate Middleton δεν έχει μιλήσει ποτέ επίσημα για τη διατροφή της, τη ρουτίνα της γυμναστικής που ακολουθεί ή τη γενικότερη προσέγγισή της σχετικά με έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Ωστόσο, ερευνώντας τις συμπεριφορές της επί σειρά ετών, ανακαλύψαμε τι μπορούμε να μάθουμε από αυτό το κλασικό παράδειγμα ομορφιάς, τρόπου ζωής και ευεξίας, τα στοιχεία που προέκυψαν είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. 

Οι υγιεινές συνήθειες της πριγκίπισσας Kate για να δείχνεις αναζωογονημένη και δροσερή κάθε μέρα 

  1. Αγαπάει τα σπορ

«Η Kate ήταν πάντα πολύ αθλητική, -το ξέρουμε από την αρχή της σχέσης με τον William και το φωτογραφικό υλικό εκείνης της εποχής-,  δεν υπήρχε άθλημα στο οποίο δεν μπορούσε να διαπρέψει», θυμάται ένας πρώην συμμαθητής της από το σχολείο St. Andrew’s. Η νυν πριγκίπισσα ήταν γνωστή ως άσος στο χόκεϊ επί χόρτου και στο τένις, δύο αθλήματα με τα οποία συνεχίζει να ασχολείται και ως ενήλικη. 

 Η ενασχόληση με αθλήματα όπως το χόκεϊ επί χόρτου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενεργοποιηθεί το αναερόβιο σύστημα και να αναγκαστεί το σώμα να κάψει συνολικά περισσότερες θερμίδες, αυξάνοντας τον μεταβολισμό. «Όταν πιέζετε το σώμα σας μέχρι το σημείο της κόπωσης, το σώμα θα συνεχίσει να καίει λίπος ακόμα και για 24 ώρες μετά την προπόνηση, μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται Exercise Post-Oxygen Consumption (EPOC)», λέει ο Dave Kyle, Βρετανός προπονητής, διευθυντής της εθνικής προπονητικής ομάδας και διεθνής master trainer της Les Mills United States. 

  1. Απολαμβάνει να μαγειρεύει το δικό της φαγητό

Ένα από τα αγαπημένα χόμπι της kate είναι το μαγείρεμα, ειδικά το μαγείρεμα γευμάτων για την οικογένειά της, λέει η Caroline Robb, η σεφ που μαγείρεψε για τη βασιλική οικογένεια και συγγραφέας του The Royal Touch, ενός βιβλίου μαγειρικής βασισμένο στις εμπειρίες της. 

 Οι συνταγές της πριγκίπισσας περιλαμβάνουν κάρυ, σούπες και ψητό κοτόπουλο -σύμφωνα με πληροφορίες είναι το αγαπημένο δείπνο του πρίγκιπα Γουίλιαμ-. «Η Κέιτ μαγειρεύει αρκετά. Πρέπει να θυμάστε ότι δεν είναι από βασιλική οικογένεια. Προέρχεται από ένα κανονικό υπόβαθρο και ένα κανονικό σπίτι όπου πάντα μαγείρευε για τον εαυτό της», δήλωσε η Robb. 

Η κατανάλωση σπιτικών γευμάτων μας βοήθα να εξοικονομήσουμε χρήματα και είναι συνήθως πολύ πιο υγιεινή από το να τρώμε έξω ή να καταφεύγουμε σε επεξεργασμένα τρόφιμα, λέει η Jackie Newgent, RD, CDN, εγκεκριμένη διαιτολόγος και εκπαιδεύτρια σεφ του Institute of Culinary Education στη Νέα Υόρκη. 

  1. Eίναι«ερασιτέχνης» δρομέας

Η Kate απολάμβανε το τρέξιμο από τα σχολικά της χρόνια και το συνέχισε, ακόμη και μετά τη γέννηση των παιδιών της. Την έχουν απαθανατίσει να τρέχει σε εξωτερικούς χώρους με ένα από τα μωρά της στο καροτσάκι. 

Λέγεται ότι απολαμβάνει τόσο πολύ το τρέξιμο και είναι τόσο καλή σε αυτό που ο Mike Tyndall, επαγγελματίας παίκτης ράγκμπι και ξάδελφος του πρίγκιπα William (από γάμο), δήλωσε στο House of Rugby ότι αν μπορούσε να διαλέξει κάποιον από τη βασιλική οικογένεια για να είναι στην ομάδα ράγκμπι του… θα ήταν η Kate! «Έχω τη Δούκισσα του Cambridge στη μία πτέρυγα επειδή της αρέσει το τρέξιμο, μπορεί να τρέχει όλη μέρα. Είναι μηχανή».   

  1. Τρώει σνακ με πολλές φυτικές ίνες

Την έχουμε δει πολλές φόρες να έχει φωτογραφηθεί να τσιμπολογάει ποπ κορν και δημητριακά ολικής αλέσεως που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, χαμηλά σε θερμίδες και πολύ χορταστικά. Έχει επίσης εντοπιστεί να πίνει smoothies γεμάτα φυτικές ίνες, φτιαγμένα από βιολογικά, ωμά φρούτα και λαχανικά. Τα σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη είναι μια καλή αντικατάσταση των κενών υδατανθράκων, όπως τα τσιπς ή τα μπισκότα. 

  1. Η πριγκίπισσά επιλέγει για άσκηση τρέξιμο και βάρη

Ο φωτογραφικός φακός την έχει εντοπιστεί να κάνει όλους τους τύπους ασκήσεων, συμπεριλαμβανομένων των bootcamps, του CrossFit και άλλων προπονήσεων τύπου διαλειμματικής προπόνησης. Λέγεται ότι προτιμά να γυμνάζεται μόνη της, χωρίς τη βοήθεια προσωπικού γυμναστή, και έχει συνδρομή σε κοντινό γυμναστήριο, όπου την έχουν δει να σηκώνει βάρη και να χρησιμοποιεί τον διάδρομο, το κωπηλατικό μηχάνημα και το ποδήλατο. 

Αυτός είναι ένας έξυπνος τρόπος προπόνησης. Αυτού του είδους οι σύντομες προπονήσεις υψηλής έντασης χρησιμοποιούν σύνθετες ασκήσεις για να ενεργοποιήσουν πολλούς μυς και είναι ιδανικές για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης στον χρόνο άσκησης.  

  1. Κάνει τακτικά γιόγκα

Η καθημερινή πρακτική της γιόγκα είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για την ευεξία σου. Η γιόγκα είναι εξαιρετική όχι μόνο για το σώμα αλλά και για το μυαλό και το πνεύμα μας, ενσωματώνοντας όλες τις πτυχές του τι σημαίνει να είσαι υγιής. 

 Η Kate είναι τόσο μεγάλη λάτρης της γιόγκα που προσκάλεσε τον δάσκαλό της στο γάμο της το 2011. Την είδαν επίσης να κάνει μαθήματα προγεννητικής γιόγκα όταν ήταν έγκυος στο πρώτο της παιδί, τον George. 

  1. Λατρεύει να μαθαίνει νέα πράγματα

Η παρακολούθηση μαθημάτων για να μάθουμε ή να βελτιώσουμε τις δεξιότητές μας, κρατάει το μυαλό μας σε εγρήγορση και βελτιώνει τη διάθεση και την ψυχική ευεξία. Μάλιστα η Kate πρόσφατα φωτογραφήθηκε  να εξασκεί τις ικανότητές της στο τένις σε ένα μάθημα προπόνησης στο Hurlingham Club στο Fulham του Λονδίνου. Αυτό θα μπορούσε να καταδείξει ότι είναι πρόθυμη να τελειοποιήσει τις γνώσεις της σε οτιδήποτε, αλλά  ακόμη και να μάθει κάτι καινούργιο. 

  1. Δίνει προτεραιότητα στην κατανάλωση πρωτεϊνών

Φημολογείται ότι η Kate προτιμά διατροφικά προγράμματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και χαμηλούς υδατάνθρακες, όπως η δίαιτα Dukan, την όποια και χρησιμοποίησε για να χάσει τα κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. 

Ανεξάρτητα από το αν ακολουθεί αυτό ακριβώς το πρόγραμμα, το να ξεκινάμε τη μέρα μας με ένα γεύμα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη είναι μια έξυπνη κίνηση, λέει ο Dave Kyle. «Αυτό θα διασφαλίσει ότι το σώμα θα εκκινήσει το μεταβολισμό της αποθηκευμένης ενέργειας του λίπους το πρωί και οι υγιεινοί υδατάνθρακες που προστίθενται κατά τη διάρκεια της ημέρας θα αναπληρώσουν τις αποθήκες ενέργειας», λέει. 

 

  1. Απολαμβάνει το επιδόρπιο της όταν το θέλει ή της το προσφέρουν

Ο υγιεινός τρόπος ζωής της πριγκίπισσας Kate δεν είναι τόσο αυστηρός ώστε να μην ενδίδει σε λιχουδιές μερικές φορές, όπως ένα κέικ που τρώει με τα παιδιά της. Η μετριοπάθεια είναι μια πολύ καλή ιδέα, καθώς η σκέψη του «όλα ή τίποτα» όταν αφορά στις λιχουδιές όμως μπορεί να οδηγήσει σε κραιπάλες. Μπορείς επίσης να επιλέξεις πιο υγιεινά επιδόρπια, όπως το να αντικαταστήσεις το παγωτό με μια ωραία κρέμα μπανάνας. 

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ





Dnews

News4Health

pelop.gr

theissue.gr

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

News4Health

Dnews    News4Health    pelop.gr    theissue.gr   

Copyright © 2022 TheIssue.gr  •  All Rights Reserved.

Designed & Developed by 1bit.gr

Scroll To Top